عطا-محمد-نور-از-سمت-اش-کناره-گیری-میکند

عطا محمد نور والی بلخ، در حضور رئیس جمهورغنی بیان کرد که به زودی استعفا خواهد داد، اما رئیس جمهور از وی خواسته که از این اقدام صرف نظر نماید.

به گزارش افغان نیوز: عطا محمد نور که امروز شنبه (۵ حمل) در مراسمی با حضور محمد اشرف غنی رییس جمهور در شهر مزار شریف سخن از استعفای خویش به میان آورد.

او تصریح کرد که قرار است در آینده نزدیک از سمت خود استعفا دهد و استعفا نامه خود را به رئیس جمهور تسلیم نماید.

آقای نور همچنان از افزایش ناامنی در ولایات شمال کشور ابراز نگرانی کرده بیان میدارد که هر چه زودتر حکومت در این راستا اقدام جدی نماید.

وی از احتمال ناامن شدن ولایت های شمالی کشور ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت که مسوولان حکومت برای شکست دشمنان افغانستان باید کارها واقدامات موثری روی دست بگیرد.

آقای نور خاطر نشان ساخت که ولایت بلخ از ناامنی های ولایات همجوارش آسیب پذیر است و اگر ناامنی ها در ولایات شمالی کشور گسترش یابد، ولایت بلخ نیز در وضعیت فعلی نخواهد ماند.

والی بلخ تاکید می کند که جنگ فعلی افغانستان جنگ با چند تروریست داعشی و طالب نیست بلکه جنگ جاری افغانستان جنگ منطقه ای و فرا منطقه ای می باشد.

آقای نور می گوید که برخی از گزارش ها از وضعیت جاری و امنیتی افغانستان به رییس جمهور گزارش های کاذبانه است و به آقای غنی گزارش درست داده نمی شود.

والی بلخ تاکید داشت که کوچک ترین اشتباه در گزارش رسانی از اوضاع امنیتی، پیامد بسیار بزرگ در پی دارد.

در همین حال رئیس جمهورغنی در بخشی از سخنرانی خویش، استعفای عطامحمد نور را رد کرده وگفت که حرف از کناره گیری نزند.

رئیس جمهورغنی بعد از انتخابات این دومین باری است که به شهر مزارشریف سفر میکند.

عطا محمد نور از سمت اش کناره گیری میکند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد