علما-طالبان-از-دین-استفاده-ابزاری-می‌کنند

شورای علمای ولسوالی قرقین ولایت جوزجان با اعلام حمایت از نیروهای امنیتی می‌گویند که طالبان به هیچ اصول و ارزش اسلامی معتقد نیستند و ارزش های دینی استفاده ابزاری می کنند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت دفاع ملی کشور، امروز چهار شنبه(30، میزان) با نشر اعلامیه گفته است که بیشتر از ۲۰۰ عالم دین از سراسر ولسوالی قرقین در یک گردهمایی حمایت شان را از نیروهای دفاعی و امنیتی اعلام کرده و تاکید نمودند که این نیروها حافظ ارزش های اسلامی در کشور هستند.

 آنها گفتند که طالبان به هیچ اصول و ارزش اسلامی معتقد و باورمند نیستند و فقط از دین و ارزش های دینی برای پوشش جنایات شان استفاده ابزاری می کنند.

مسوولان اردوی ملی در ولسوالی قرقین به این عالمان دین اطمینان دادند که نیروهای اردوی ملی با تمام قدرت و توان از مردم محافظت خواهند کرد.

این درحالی است که طارق آرین، سخنگوی وزارت امور داخله افغانستان شامگاه سه‌شنبه در توییتی نوشت: طالبان مسوول کشتار مردم اند؛ این گروه در هیچ مرحله به تعهدات خود پابند نبوده و زندانیان رها‌‌شده‌ی آنان با وجود دست‌ماندن روی قرآن، در میدان جنگ برگشتند.

روز گذشته، اعضای حزب مشارکت ملی افغانستان نیز طی یک گردهمایی نمادین اعلام نمودند که صلح با طالبان امکان پذیر نیست و باج دادن به این گروه خیانت به تمام مردم افغانستان است.

علما: طالبان از دین استفاده ابزاری می‌کنند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد