غنی-از-منسووبین-خط-اول-جنگ-لب-به-ستایش-گشود

رئیس جمهور غنی، طی تماس‌های جداگانه از مدیریت خوب و همبستگی منسووبین امنیتی و دفاعی در خط اول جنگ به‌خاطر دفاع از تمامیت ارضی و نوامیس ملی ستایش به عمل آورد.

به گزارش افغان نیوز؛ محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور، امروز پنج‌شنبه(۲۱، اسد) به سلسلۀ تماس‌های تلفنی با نیروهای امنیتی و دفاعی در خط اول جنگ در ولایات مختلف، صحبت کرده است.

رئیس جمهور غنی از شهامت و دلیری دگروال صفی قوماندان لوای کماندو در شمال قدردانی کرده، گفت که پایمردی و رشادت شما در برابر دشمن، باعث شد که هیبت الله علیزی قوماندان پیشین قول اردوی عملیات‌های خاص کماندو و از همسنگران شجاع تان را به عنوان لوی درستیز قوای مسلح بگمارم.

 در مقابل، قوماندان لوای کماندو در شمال گفت که ما سلاح، مهمات، شجاعت و حمایت داریم و دفاع از نوامیس ملی و تمامیت ارضی، وجیبۀ ملی ماست. 

همچنان غنی در تماس تلفنی با سمونوال عتیق الله ایماق افسر قوماندانی امنیه ولایت هرات، گفت که از شجاعت تان بخاطر دفاع از شهر هرات تشکر می‌کنم.

آقای غنی در تماس تلفنی با سمونیار عباس اکبری قوماندان امنیه ولسوالی جاغوری ولایت غزنی، از همت وی و همسنگرانش در امر دفاع از تمامیت ارضی و نوامیس ملی، ابراز امتنان کرد.

قوماندان امنیه جاغوری گفته که جاغوری یک ولسوالی استراتیژیک است و اطمینان می‌دهیم که تا آخرین رمق حیات نه تنها از جاغوری، بلکه از وجب وجب خاک کشور دفاع می‌کنیم.

همچنان رئیس جمهور از تلاش‌های لمری څارن احمدالله یک‌تن از منسوبین قوماندانی امنیه ولایت لوگر و همسنگرانش در امر دفاع از کشور و مردم سپاسگزاری کرده است.

این درحالی است که همزمان با آغاز خروج نیروهای خارجی از افغانستان، طالبان حملات شان را افزایش داده و تاکنون ده‌ها ولسوالی و ۱۱ ولایت کشور را تصرف کرده‌اند.

در همین حال، عمران خان، نخست وزیر پاکستان به نقل از رهبران طالبان گفته است که تا وقتی محمد اشرف غنی، رییس جمهور افغانستان باشد، آن گروه حاضر به مذاکره نخواهد شد.

غنی از منسووبین خط اول جنگ لب به ستایش گشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد