غنی-افغانستان-در-محراق-توجه-جهان-قرار-دارد

رییس جمهور غنی در پیوند به تعیین نمایندۀ خاص سازمان ملل متحد برای صلح افغانستان می‌گوید که هنوز هم در محراق توجه جهان قرار داریم.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ که امروز پنج‌شنبه(۲۸، حوت) منتشر شده، آمده است که محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور از تعیین ژان آرنو دیپلومات فرانسوی به عنوان نماینده خاص سازمان ملل متحد برای صلح افغانستان، استقبال می‌نماید.

رئیس جمهور غنی گفته که تعیین ژان آرنو دیپلومات فرانسوی منحیث نماینده خاص سازمان ملل متحد برای صلح، نشان می‌دهد که افغانستان هنوز هم در محراق توجه جهان قرار دارد و حکومت از توجه جامعه جهانی در این خصوص، تشکر می‌کند.

آقای غنی با اشاره به پروسه جاری صلح، از استعجالیت واقعی اجماع بین المللی در پیوند به صلح افغانستان، قدردانی نموده و تاکید کرد که مردم ما باید به یک صلح عادلانه و پایدار برسند.

این درحالی است که عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحه ملی در راس هیاتی 16 نفره دیروز(چهارشنبه)برای شرکت در نشست مسکو ،کابل را به مقصد روسیه ترک کرد.

وزارت امور خارجه کشور، برگزاری نشست مسکو  را مکمل نشست صلح دوحه دانسته و اعلام کرد که نشست مسکو و ترکیه جایگزین دوحه نخواهد شد.

غنی: افغانستان در محراق توجه جهان قرار دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد