غنی-بازارهای-اروپا-برای-ما-ارزش-دارد

محمد اشرف غنی در دیدار با رئیس جمهور کروشیا گفت که بازارهای اروپا برای ما ارزش زیادی دارد و تیم تخنیکی دو کشور به منظور بازاریابی برای اقلام صادراتی افغانستان از قبیل زعفران و جلغوزه و سایر محصولات، مشترکاً کار نمایند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور با خانم کولیندا گرابار کیتارویچ، رئیس جمهور کروشیا که در رأس یک هیات عالی رتبۀ آن کشور به کابل آمده بود، دیدار کرد.

در این دیدار سران دو کشور در مورد گسترش همکاری های دو جانبه، صلح به رهبری و مالکیت افغان ها، آتش‌بس، مبارزه با تروریزم و انتخابات  بحث و تبادل نظر نمودند.

رئیس جمهور کروشیا گفت که به افغانستان علاقۀ خاص دارد و کشورش در چوکات ماموریت حمایت قاطع در عرصه های اقتصادی، صحت، اجتماعی، انکشافی و فرهنگی به همکاری های خود با افغانستان ادامه می دهد.

خانم کولیندا گرابار کیتارویچ افزود که کشورش خواهان صلح پایدار در افغانستان است. وی از رئیس جمهور دعوت کرد تا در یک فرصت مناسب در همراهی تیم اقتصادی و نمایندگان سکتور خصوصی، به کروشیا سفر نماید.

رئیس جمهور غنی از دعوت وی به خاطر سفر به آن کشور، تشکر کرد  و به نمایندگی از مردم افغانستان، از کمک و همکاری کروشیا در عرصه های مختلف قدردانی کرده، افزود که بازارهای اروپا برای ما ارزش زیادی دارد و تیم تخنیکی دو کشور به منظور بازاریابی برای اقلام صادراتی افغانستان از قبیل زعفران و جلغوزه و سایر محصولات، مشترکاً کار نمایند.

غنی: بازارهای اروپا برای ما ارزش دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد