غنی-تسلیم-نمی‌شوم

رئیس جمهور غنی می‌گوید که هیچ‌گونه معامله و ارادۀ تسلیم‌دهی وجود ندارد و طالبان صد سال دیگر به این آرمان نخواهند رسید.

به گزارش افغان نیوز؛ محمد اشرف غنی، رییس جمعور کشور، ناوقت روز گذشته در جلسه کابینه، اطمینان داد که پلان منظم برای استقامت دهی نیروهای امنیتی و دفاعی با رویکردهای جدید و با توجه به تهدیدات موجود، روی دست است. 

رئیس جمهور غنی تاکید نمود که هیچ‌گونه معامله و ارادۀ تسلیم‌دهی وجود ندارد، ما زندگی باعزت می کنیم، اکنون روز غیرت، عزم  و اراده است.

غنی افزود: اگر طالبان فکر می‌کنند که از ما تسلیمی می‌گیرند، صد سال دیگر به این آرمان نخواهند رسید. مسئولیت خون‌ریزی و ویرانی به دوش طالبان و حامیان شان است.

وی افزود که تمام ضروریات قوای هوایی سنجیده شده، از ۴۰ درصد اقدامات غیرضروری فارغ شده‌اند و تمرکز شان با گذشت هر روز بالای امنیت بیشتر می‌شود. 

آقای غنی گفت: قطعات صفر دار که از بهترین قطعات ما می باشند، تجهیز دوباره شده و با روحیۀ بسیار قوی و مورال عالی کار می کنند و جلب و جذب برای سه هزار تن دیگر ادامه دارد. 

به گفته وی؛ این قطعات متحرک بوده، برای شان تجهیزات و امکانات هوایی و زمینی و وسایط زرهی فراهم شده که عملیات قاطع را انجام میدهند و دوباره به مراکز شان میروند. قطعات خاص ما منظم شده اند و کار بالای قطعات کماندو نیز جریان دارد.

این درحالی است که پس از افزایش خشونت‌ها و تاکید بر آغاز گفتگوهای صلح در قطر، گروه طالبان اعلام کرده که تا ماه آینده، یک پیشنهاد صلح مکتوب به دولت افغانسنان ارائه خواهد داد.

غنی: تسلیم نمی‌شوم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد