غنی-حریم-دریای-کابل-از-غصب-تصفیه-می‌گردد

رییس جمهور غنی تصریح نمود که ترتیبات به خاطر انسداد سیلاب‌ها گرفته می‌شود و اطراف دریای کابل از غصب تصفیه می‌گردد، زیرا حریم دریا مربوط به ملت است.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در جلسه ای که به مناسبت بررسی وضعیت سیلاب‌ها و اقدامات حکومت در خصوص کمک به آسیب دیدگان در ارگ برگزار شده بود، گفت که یک پلان عاجل برای مدیریت آب های کابل ضرورت است و همۀ ادارات مربوطه در هماهنگی روی این پلان کار کنند تا در مدت شش ماه تغییر محسوس در دریای کابل بوجود آید.

همچنان رئیس جمهور محمد اشرف غنی بر شناسایی آسیب دیدگان سیلاب ها و رسانیدن کمک های عاجل به آنان تاکید کرد.

آقای غنی به مسئولین مربوطه جهت اقدامات همه جانبه در تمام ولایات برای جلوگیری از آسیب ها و بررسی دقیق آسیب دیدگان و خسارات وارده، هدایات لازم داد و در خصوص سیلاب های اخیر در کابل، گفت: خواست همۀ مردم این است که حریم دریای کابل مشخص و از غاصبین گرفته شود.

در همین حال، رییس جمهور غنی با حضور در قلعۀ واحد ناحیۀ پنجم شهر کابل، با آسیب‌دیدگان سیلاب‌ها صحبت نمود و از وضعیت آنان جویایی معلومات گردید.

وی به ادارۀ زون پایتخت و شاروالی کابل هدایت داد تا یک سروی عاجل را برای مناطق آسیب‌دیده انجام دهند و همچنان به والی کابل دستور داد که فهرست آسیب‌دیدگان را به زودترین فرصت ترتیب کند تا کمک‌های عاجل به آنان صورت گیرد.

غنی: حریم دریای کابل از غصب تصفیه می‌گردد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد