غنی-حکومتداری-محلی-نیاز-به-اصلاحات-دارد

رییس جمهور غنی در پیوند به حفظ دستآوردهای ۱۹ سال گذشته به شمول نیروهای امنیتی و دفاعی، ابراز امتنان کرد و گفت که در سطح حکومت داری محلی نیاز به اصلاحات و تغییرات است.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور عصر دیروز با رؤسا و اعضای کمیسیون های مواصلات و مخابرات، امور کوچی ها و منابع طبیعی و محیط زیست ولسی جرگه، دیدار کرد.

اعضای کمیسیون های مربوطه، ضمن حمایت از جمهوریت، حفظ دستآوردهای ۱۹ سال پسین و نیروهای امنیتی و دفاعی، گفتند: خرسندیم از اینکه نقش مردم در پروسۀ صلح تعیین کننده است و تصمیم نهایی را آنان می گیرند.

آنان در رابطه به هماهنگی بیشتر میان قوۀ مجریه و مقننه، تقویت حکومتداری خوب، مدیریت آب ها، معادن و زمین، حفاظت از محیط زیست و توجه به کوچی ها، تاکید ورزیدند.

در همین حال، رئیس جمهور غنی گفت که سرمایه گذاری روی احداث بندهای آب از اولویت های مهم ما می باشد. وی افزود که باید تسهیلات را بخاطر استخراج معیاری معادن فراهم کنیم و اقدامات لازم را در خصوص حفاظت از محیط زیست انجام دهیم.

رئیس جمهور از موقف گیری کمیسیون های متذکره در راستای حمایت از روند صلح، نظام جمهوریت و حفظ دستآوردهای ۱۹ سال گذشته به شمول نیروهای امنیتی و دفاعی، ابراز امتنان کرد و گفت که در سطح حکومت داری محلی نیاز به اصلاحات و تغییرات است.

این درحالی است که رئیس جمهور غنی دو روز قبل خطاب به مسئولین امنیتی، گفت که ما تجارب خوبی در زمینۀ جلوگیری از مصارف بیجا داریم و منابع باید روی خط اول جنگ متمرکز شود.

غنی: حکومتداری محلی نیاز به اصلاحات دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد