غنی-خانه-احمد-شاه-بابا-مانند-ارگ-بازسازی-می-شود

رییس جمهور غنی در دومین روز سفرش به قندهار در دیدار با اعضای شورای ولایتی این ولایت گفت که خانه احمد شاه بابا مانند قصر سلام خانه ارگ بازسازی خواهد شد و به والی قندهار هدایت داده ام تا به انکشاف شهر کندهار توجه جدی نماید.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور امروز پنج شنبه(13، سرطان) در دیدار با اعضای شورای ولایتی قندهار گفت که از خانه احمد شاه بابا دیدن نمودم و این مکان تاریخی مانند قصر سلام خانه ارگ بازسازی خواهد شد و به والی قندهار هدایت داده ام تا به انکشاف شهر کندهار توجه جدی نماید.

وی گفت که به مشکلات زندانیان زن رسیدگی صورت می گیرد و نهادهای مربوطه در مطابقت با قوانین در قسمت رفع مشکلات زندانیان زن، اقدام خواهند نمود.

آقای غنی به مسئولین وزارت امور داخله کشور هدایت داد تا مشترکاً با اعضای شورای ولایتی قندهار پیشنهادات مشخص برای تامین امنیت ولسوالی های سرحدی این ولایت را ترتیب نمایند.

اشرف غنی به اعضای شورای ولایتی قندهار تصریح کرد که حکومت برنامه صلح را بر اساس پیشنهادات و فیصله های لویه جرگه مشورتی صلح به پیش می برد و تلاش ما این است تا به زودترین فرصت روی یک چوکات صلح به توافق برسیم.

همچنان رئیس جمهور غنی به مسئولین وزارت امور داخله و والی قندهار هدایت داد تا امکانات توزیع زمین برای ورثه شهدا به خصوص شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی را فراهم سازند.

غنی: خانه احمد شاه بابا مانند ارگ بازسازی می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد