غنی-مشکلات-ولسوالان-به-گونه-اساسی-حل-می-شود

رئیس جمهور غنی در دیدار با ولسوالان ولایت قندهار گفت که با ایجاد شورای عالی ولسوالان، بیشترین مشکلات آنان به گونه اساسی حل خواهد شد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در جریان سفرش به ولایت قندهار، عصر دیروز با ولسوالان آن ولایت دیدار و خواست ها و پیشنهادات آنان را استماع نمود.

حاجی سید علی ولسوال سپین بولدک به نمایندگی از دیگران گفت که والی قندهار تا حد زیادی مشکلات ما را حل نموده است. وی همچنان از رئیس ادارۀ مستقل ارگان های محل بخاطر تدویر کنفرانس ملی ولسوالان تشکر کرد.

موصوف همچنان خواست ها و پیشنهادات خویش را در رابطه به رسمی ساختن ولسوالی های دند و تخته پل، توجه به امنیت ولسوالان، افزایش معاشات، تهیه وسایط نقلیه و تجهیزات برای محافظین آنان، ازدیاد سهمیه حجاج و تخصیص یک اندازه بودجه به ولسوالی ها با رئیس جمهور شریک ساخت.

اشرف غنی پس از استماع خواست ها و پیشنهادات متذکره، از ولسوالان قندهار بخاطر اینکه خواست و پیشنهادات شان را به گونه واضح با وی شریک ساختند، تشکر کرد.

 همچنان رئیس جمهور تاکید کرد که نقش ولسوالان و قوماندانان امنیه که در جریان جنگ ها صدمه دیده بود، احیا گردد و در این خصوص تعادل ایجاد شود.

رئیس جمهور کشور با ابراز تشکر از تلاش ها، عملکردها و فداکاری های ولسوالان گفت که با ایجاد شورای عالی ولسوالان، بیشترین مشکلات آنان به گونه اساسی حل خواهد شد.

آقای غنی افزود که پس از ارزیابی و تکمیل شدن معیارها، در خصوص ولسوالی های دند و تخته پل اقدام می گردد.

غنی: مشکلات ولسوالان به گونه اساسی حل می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد