غنی-فراری-در-تلاش-کسب-تابعیت-لبنان

رییس پیشین امنیت ملی می‌گوید که اشرف غنی، رییس جمهور فراری کشور در تلاش به دست آوردن تابعیت لبنان است.

به گزارش افغان نیوز؛ رحمت الله نبیل، رییس پیشین امنیت ملی این مطلب را در واکنش به اظهارت محبوب‌شاه، مسوول دفتر مطبوعاتی رییس جمهور فراری مبنی بر این که: «محمد اشرف غنی بازداشت نشده و مصروف بررسی اوضاع افغانستان است» در توییترش نگاشته است.

محبوب‌شاه، مسوول دفتر مطبوعاتی اشرف غنی درباره شایعات تحت نظارت قرار گرفتن غنی از سوی امارات گفته‌است که او «نظربند» نیست.

محبوب‌شاه گفته است: «محمد اشرف‌غنی به دقت اوضاع افغانستان را زیر نظر دارد و همه ملاقات‌ها و تماس‌هایش مطابق معیارهای دیپلماتیک و اصول کشور میزبان سازمان‌دهی می‌شود».

آقای نبیل در واکنش سخنان مسوول دفتر مطبوعاتی اشرف غنی نگاشته است: «در حالی که معلوماتی وجود دارد که اشرف‌غنی در صدد به دست‌آوردن تابعیت لبنان است، بیش‌تر از این خرد جمعی را به تمسخر نگیرید!». نبیل افزوده؛ عوام‌فریبی اشرف‌غنی مردم افغانستان بدبخت ساخت.

پیش از این متین بیگ، رییس دفتر ریاست جمهوری به‌خاطر حمایت از غنی عذرخواهی کرده و گفته‌بود که فروپاشی افغانستان از سال ۲۰۱۴ زمانی‌ که اشرف‌غنی به قدرت رسید، فراهم شده بود.

متین بیگ در بحث در پادکست «آرزویی برای افغانستان» که توسط لیز دوسِت، خبرنگار بی‌بی‌سی تهیه شده از سقوط دولت افغانستان اظهار تاسف کرده و گفته‌است که خودش بخشی از این واقعه است.

این در حالی است که اشرف غنی، رییس جمهور فراری کشور، به تاریخ 24 اسد با افراد نزدیکش از افغانستان فرار کرد. با فرار غنی، کابل به دست طالبان سقوط کرد.

غنی فراری در تلاش کسب تابعیت لبنان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد