غنی-منسوبین-ارگان-های-امنیتی-در-روز-انتخابات-حماسه-آفریدند

رییس جمهور غنی می گوید که هماهنگی میان نهادهای امنیتی و دفاعی کشور در روز برگزاری انتخابات بی سابقه بود و با انجام وظیفه بی طرفانه، حماسه آفریدند.

به گزارش افغان نیوز: جلسۀ سرقوماندانی اعلی قوای مسلح تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، شام دیروز در ارگ برگزار گردید.

رییس جمهور غنی در این جلسه گفت که هماهنگی میان نهادهای امنیتی و دفاعی کشور در روز برگزاری انتخابات بی سابقه بود و ۷۵ هزار تن از منسوبین قوای مسلح در تامین امنیت انتخابات بی طرفانه انجام وظیفه نمودند و حماسه آفریدند.

وی همچنان از خانواده های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور ابراز امتنان کرده، گفت که در روز انتخابات هیچ شکایتی از عملکرد نیروهای امنیتی و دفاعی کشور به ثبت نرسید و آنان باید مورد تقدیر قرار گیرند.

رئیس جمهور کشور گفت: کسانی که در روز انتخابات به شهادت رسیدند، شهدای جمهوریت و مردم سالاری اند و دولت مسئولیت مواظبت و توجه به خانواده های آنان را دارد.

وی از والیان و مسئولین ولایتی بخاطر اینکه بی طرفی شان را در انتخابات حفظ کردند، نیز تشکر نمود.

در بخش دیگر جلسه، مسئولین ارگان های امنیتی و دفاعی کشور، پلان امنیتی ولایات شمال شرق را ارائه کردند و همچنان روی وضعیت عمومی امنیتی ولایت تخار بحث همه جانبه صورت گرفت و در خصوص دفع و طرد حملات دشمن، هدایات لازم صادر گردید.

آقای غنی گفت که برنامه های امنیتی در ولایات بغلان، تخار و کندز باید عملی شود و در زمینۀ خنثی نمودن تهدیدات دشمن و برقراری امنیت ولایات مذکور، توجه جدی مبذول گردد.

این درحالی است که لطیف پدرام، رهبر تیم انتخاباتی« آزادی، عدالت و امنیت» روز گذشته با اشاره به تقلب های گسترده در انتخابات ریاست جمهوری گفت: از درون انتخابات چند روز پیش ریاست جمهوری، هر حکومتی که بیرون شود، مشروعیت ندارد.

غنی: منسوبین ارگان های امنیتی در روز انتخابات حماسه آفریدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد