غنی-پناهگاه-طالبان-در-پاکستان-هنوز-هم-یک-معضل-است

رییس جمهور غنی با ابراز نگرانی گفت که هنوز ما شاهد تغییر چشمگیر و اقدامات عملی از سوی پاکستان در خصوص مبارزه با تروریزم نبوده ایم و پناهگاه های طالبان هنوز هم یک معضل است.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور افغانستان شام دیروز در حاشیۀ نشست امنیتی مونیخ در آلمان با خانم نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان و شماری از اعضای آن مجلس، دیدار کرد.

آقای غنی در این دیدار گفت که امروز ۹۴ در صد عملیات ها از سوی نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان به پیش برده می شود و نیروهای ما این ظرفیت را دارند که از وطن و مردم خویش دفاع نمایند.

وی با اشاره به تحکیم منافع افغانستان و امریکا گفت که ما هنوز هم در میان مدت و درازمدت با خطرات مشترک مواجه هستیم و باید با این تهدیدات به گونه مشترک مبارزه صورت گیرد.

رییس جمهور غنی در اخیر صحبت هایش، گفت که هنوز ما شاهد تغییر چشمگیر و اقدامات عملی از سوی پاکستان در خصوص مبارزه با تروریزم نبوده ایم و پناهگاه های طالبان هنوز هم یک معضل است که باید به آن پرداخته شود.

این درحالی است که روز گذشته، مایک پمپئو، وزیر خارجۀ آمریکا در دیدار با رییس جمهور غنی تصریح نمود که بگذارید طالبان هرچه می‌گویند، بگویند؛ اما واقعیت این است که باید آنان با تروریسم و القاعده وداع کنند.

غنی: پناهگاه طالبان در پاکستان هنوز هم یک معضل است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد