غنی-کابل-باید-همردیف-پایتخت-کشور-های-جهان-شود

محمد اشرف غنی، ریس‌جمهور کشور گفت که پلان جامع انکشاف کابل ترتیب‌شده و به‌زودی جهت نظرخواهی با شهروندان شریک می‌گردد تا روند تطبیق آن آغاز شود، زیرا از نظر انکشاف، باید با دیگر پایتخت کشورها همردیف شود.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، ریس‌جمهور کشور در مراسم افتتاح پروژه‌های انکشافی ادارۀ انکشاف زون پایتخت، تکمیل‌شدن پروژه‌ها را به شهروندان کابل تبریک گفت و افزود که بعضی پروژه ها در حال دیزاین یا در حال تطبیق هستند، ۵۰ فیصد کار بازسازی مسجد عیدگاه تکمیل شده است و همچنان ساحۀ سبز و باغ آن نیز به شکل گذشته احیا می‌گردد.

محمداشرف غنی از مسئولین، متخصصین، انجنیران و کارمندان ادارۀ مستقل زون پایتخت به‌خاطر اینکه ادارۀ متذکره را به پای ایستاده کرده اند و پروژه‌های انکشافی را در زمان معین آن به‌صورت درست تطبیق کرده اند، تشکر کرد. وی افزود که در این اداره سرمایه‌گذاری‌های بیشتر صورت خواهد گرفت.

آقای غنی با اشاره به کارکردهای ادارۀ متذکره، گفت که اداره زون پایتخت ابتدا یک تشخیص واضح و تحلیل درجه یک از مشکلات و نیازمندی‌ها را ترتیب کرد و بعداً با استفاده از مواد داخلی، پروژه ها را در زمان تعیین شده، با هزینه اندک و به شکل درست، تطبیق نمود.

 رئیس‌جمهور گفت که پلان جامع انکشاف کابل ترتیب‌شده و به‌زودی جهت نظرخواهی با شهروندان کابل شریک می‌گردد تا روند تطبیق آن آغاز شود. وی با تاکید گفت که کابل به عنوان پایتخت از نظر انکشاف، باید با دیگر پایتخت کشورها، همردیف شود.

در اخیر این مراسم، نمایندگان شهر کابل و ولایات همجوار، یک ثوب چپن و دستار عزت به رئیس جمهور غنی اهدا کردند و برای موصوف موفقیت‌های مزید و عمرطولانی آرزو نمودند.

غنی: کابل باید همردیف پایتخت کشور های جهان شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد