فرمانده-آمریکایی--طالبان-زیر-بمب-های-امریکا-نابود-خواهند-شد

فرمانده قوایی هوایی امریکا در افغانستان گفته که گروه طالبان زیر بمب های هواپیماهای شان نابود خواهند شد.

به گزراش افغان نیوز: جنرال جیمزهکر، فرمانده قوایی هوایی امریکا در افغانستان گفته که حمله‌های های بر مواضع گروه طالبان در این کشور دو برابر افغانستان یافته و به آنان هشدار داده که در آیندۀ نزدیک، شاهد باران بمبها بر مواضع شان خواهند بود.

آقای جیمز افزود: بمب‌های که در آیندۀ نزدیک بر مواضع گروه طالبان پرتاب می‌شوند، توسط لایزر هدایت شده و افزوده که توسط نیروهای امنیتی افغان و امریکایی راه‌اندازی خواهند شد.

این جنرال بلند پایه هم‌چنان خاطر نشان ساخته که امریکا قصد دارد نیروهای هوایی افغان را با جت‌های پیشرفته که مجهز با راکت‌های رهبری شونده توسط شعاع لایزر می‌باشند، تجهیز نمایند.

جنرال جیمز همچنانادعا کرده که گروه طالبان در افغانستان شکست خورده و افزود که آنان انتقام شکست شان را  از افراد ملکی در مکان‌های عمومی می‌گیرند.

این گفته‌ها در حالی مطرح می‌شوند که در این اواخر استفاده از هواپیماها به خاطر هدف قراردادن گروه طالبان توسط نیروهای هوایی افغان و امریکایی افزایش یافته‌است.

تنها در جریان هفتۀ جاری، طیاره‌هایB-52 مواضع گروه‌های طالبان و داعش را در ولایت جوزجان و بدخشان افغانستان هدف قرار دادند که علاوه بر تلفات انسانی، چندین پناه‌گاه‌های آنان نابود شده‌اند.

امریکا گفته که جنرالانش در افغانستان صلاحیت دارند که پناه‌گاه‌های ترویستان را در افغانستان و پاکستان هدف قرار دهند.

فرمانده آمریکایی : طالبان زیر بمب های امریکا نابود خواهند شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد