مجاهد-عاملان-انفجار-را-بازداشت-و-مجازات-می‌کنیم

سخنگوی حکومت طالبان انفجار بر یک خانقاه در کابل را محکوم کرده و گفته است که عاملان این رویداد به زودی بازداشت و مجازات خواهند شد.

به گزارش افغان نیوز؛ عصر روز جمعه یک خانقاه موسوم به «خلیفه صاحب» در سه‌راهی علاوالدین، از مربوطات حوزه ششم امنیتی شهر کابل، گواه یک انفجار بود.

خالد زدران، سخنگوی قومندانی امنیه کابل گفته که این انفجار برخاسته از مواد جاسازی شده در مسجد بعد از نماز جمعه رخ داده است.

ذبیح الله مجاهد، سخنگوی امارت اسلامی طالبان در تویتی انفجار عصر جمعه بر یک خانقا در مربوطات حوزه ششم امنیتی شهر کابل، را محکوم کرده است.

وی می‌گوید: این‌گونه کشتار ظالمانه در ماه رمضان کار حلقاتی است که هیچ ربطی با اسلام و کشور ندارند. 

آقای مجاهد در توییتی نوشته است که امارت اسلامی مراتب تسلیت را با خانواده‌های قربانیان ابراز می‌دارد. همچنان وعده سپرده که عاملان این جنایات به زودی پیدا و مجازات می‌شوند.

وزارت داخله طالبان در دو مرحله شمار کشته‌های این انفجار را ۱۱ و زخمی‌ها را ۲۰ تن اعلام کرده است. اما رسانه‌ها به نقل از منابع مردمی شمار جان‌باخته‌گان را تا ۵۰ تن اعلام کرده‌اند و در مورد زخمی‌ها نیز رقمی تا مرز بیش از ۷۰ تن گزارش شده است.

این درحالی است که اخیرا موجی از کشتار شیعیان مخصوصا هزاره‌ها در کشور به راه افتاده و طی یک هفته اخیر، صدها دانش‌آموز، نمازگزار و مسافر شیعه در کابل و مزار شریف، قربانی حمله‌های تروریستی شدند.

مجاهد: عاملان انفجار را بازداشت و مجازات می‌کنیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد