مجاهدین-دیروز-باید-دوباره-به-صحنه-بیایند

معترضین به ترور شیخ محمد جعفر توکلی در ولایت هرات می گویند؛ حکومت انگیزه ای برای سرکوب تروریزم و حمایت از مردم ندارد، باید کسانی که در گذشته سابقه جهاد و دفاع از مردم را داشتند، یکبار دیگر به صحنه بیایند.

به گزارش افغان نیوز: در پی ترور جعفر توکلی یکی از علمای دین در هرات، صدها تن روز یک شنبه(3، سرطان)  در مقابل ساختمان ولایت دست به تظاهرات زده و خواهان گرفتاری عاملان این حادثه شدند.

سکینه حسینی، عضو شورای ولایتی هرات که درجمع معترضین حضورداشت، خطاب به رهبران حکومت وحدت ملی گفت: «تا کی از ریختن خون این ملت سیرآب مى شود، تا کی ضعف مدیریت خود را به دوش دیگران می اندازید، تا چه وقت وعده میدهید و عمل نمی کنید.»

احمد بهزاد، نماینده مردم هرات در پارلمان گفت؛ ما بعد از ترور نجفی از عالمای سرشناس هرات، حادثه مسجد جوادیه، با مقامات نشستیم طرح‌های مؤثر و مشخص که با هزینه کم و نیروهای کمتر عملی می‌شد به آنان دادیم، اما متأسفانه پیگیری نشد.

به گفته آقای بهزاد، عده‌ای تصمیم ندارند از مردم حفاظت کنند و اگر این وضعیت به همین منوال به پیش برود مردم خود اقدام به تأمین شان خواهد کرد.

این نماینده شورای ملی همچنان خطاب به مردم هرات گفت: حکومت انگیزه برای سرکوب تروریزم و حمایت از مردم ندارد، باید کسانی که در گذشته سابقه جهاد و دفاع از مردم را داشتند و در روزهای سخت غمخوار و در کنار مردم بودند، در این روزها یکبار دیگر به صحنه بیایند و با یک اقدام مردمی در مقابل تروریزم ایستادگی کنند.

این درحالی است که شیخ جعفر توکلی از علمای سرشناس و تأثیرگذار هرات، دو شب پیش، در ساحه ۶۴ متره شهر هرات، در موقع برگشت از مسجد در مقابل منزلش با فیر گلوله به قتل رسید.

مجاهدین دیروز باید دوباره به صحنه بیایند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد