مجلس-سنا-به-وزیر-شهر-سازی-مدال-داد

سید سعادت منصوری نادری، وزیر شهرسازی و مسکن بدلیل کارکردهای مثبت در سه سال گذشته در این وزارت، مدال افتخار مجلس سنا را دریافت کرد.

به گزارش افغان نیوز: وزیر شهرسازی طی نشستی با اعضای مجلس سنا، وزیر تحصیلات عالی و استادان دانشگاه ولایت ننگرهار دیدار کرده و پلان تفصیلی شهر قیام‌الدین خادم را رسما منظور نمود‌ه‌است.

وزیر شهرسازی گفت که پلان تفصیلی شهرک قیام الدین خادم در مساحت ۴۷۸ جریب زمنی دیزاین و پلان شده و به تهداد ۵۰۰ نمرۀ رهایشی با تمام امکانات از جمه مرکز صحی، ساحه‌های تفریحی، برج برق، ساخته می‌شود.

به اساس اظهارات وزیر سازی قرارست شهرک قیام‌الدین خادم برای آموزگاران دانش‌گاه ولایت ننگرهار ساخته شود.

وزیر شهرسازی تاکید نمود که مسؤولان در این وزارت تلاش می‌کنند تا چالش های شهری در همه نقاط کشور و به خصوص مشکل‌های عودت کننده‌گان و بی‌جا‌شده‌گان را به حدل اقل برسانند.

از سوی هم، اعضای مجلس سنا و استادان دانش‌گاه ننگرهار از تلاش‌های خسته‌گی ناپذیر وزیر شهرسازی و مسکن قدردانی کرده و او را یک وزیر متعهد و پرتلاش خطاب کرده‌اند.

باید خاطر نشان ساخت که فضل‌ الهادی مسلم‌یار، رییس مجلس سنا مدال افتخار این مجلس را به پاس خدمت‌های سید سعادت منصور نادری، وزیر شهرسازی و مسکن اهدا نمود.

سید سعادت منصور نادری، وزیر شهرسازی و مسکن از جمله وزیران پرتلاش کابینۀ محمد اشرف غنی، رییس جمهور افغانستان می‌باشد که توانسته در بخش مرفوع ساختن مشکل‌های شهروندان کشور در بخش سکتور شهری، کارهای قابل ملاحظۀ را انجام دهد.

مجلس سنا به وزیر شهر سازی مدال داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد