مجلس-نمایندگان؛-در-نقش-رهنمای-معاملات-ظاهر-شده-است

شماری از اعضای مجلس وآگاه هان سیاسی می گویند: نمایندگان پارلمان بخاطر هراس از مردم که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی از آنان انتقاد میکنند، به وظایف اصلی شان عمل نکرده و در ادارات دولتی نقش رهنمایی معاملات را بازی میکنند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: آصف آشنا آگاه امور سیاسی امروز دوشنبه (9 حوت) در یک نشست خبری که به منظور ارزیابی کارکرد پارلمان طی سال جاری به خبرنگاران گفت: نمایندگان مجلس به عنوان رهنمای معاملات به امور شخصی مردم در ادارات دولتی رسیدگی میکنند اما غافل از این که این مجلس باید در قانون گذاری برای حل معضلات بزرگتر مردم کوشا باشند.

آقای آشنا افزود: پارلمان دوره 16 یک پارلمان مصلحتی و کار این شورا با بحران مشروعیت مواجه است و مشکلات پارلمانی در این دور ناشی از ضعف حکومت وحدت ملی می باشد.

در همین حال حمیده اکبری یک عضو مجلس نمایندگان ضمن تایید گفته های آصف آشنا افزود، روابط وکیل با موکل در قالب رسیدگی به بازماندهای کانکور، ایجاد کار برای جوانان بیکار و حل مشکلات و گرفتاری های مردم در وزارت خانه ها خلاصه میشود.

بانو اکبری خاطر نشان ساخت در صورتی که نمایندگان تمامی ساعات کاری خود را صرف این گونه موارد نماید پس نظارت بر اعمال حکومت و قانون گذاری را چه زمانی انجام دهد.

این عضو مجلس نمایندگان اظهار داشت، مردم نیز با استفاده از رای خود و نام نماینده یک قوم می کوشند تمامی عرایض خود را به نمایندگان مجلس بیان نموده از آنان خواهان حل مشکل شان میگردند.

 

مجلس نمایندگان؛ در نقش رهنمای معاملات ظاهر شده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد