محب-از-افشاگری-وزیر-داخلۀ-پاکستان-استقبال-کرد

مشاور شورای امنیت ملی کشور از اظهارات وزیر داخلۀ پاکستان مبنی بر حمایت اسلام‌آباد از گروه طالبان در افغانستان، استقبال می‌کند.

به گزارش افغان نیوز؛ شیخ رشیداحمد، وزیر داخلۀ پاکستان دیروز در گفت‌وگو با تلویزیون «جیو نیوز» گفت که خانواده‌های اعضای طالبان در پاکستان به سر می‌برند و زخمیان این گروه نیز در این خاک درمان می‌شوند.

حمدالله محب، مشاور شورای امنیت ملی کشور در واکنش به این اعتراف در برگۀ تویترش نوشته است: «از آقای رشید به دلیل اظهارات افشاگرانه‌اش در پیوند به حمایت اسلام‌آباد از گروه طالبان در افغانستان ستایش می‌کنم.» 

آقای محب می‌نویسد که ما به پاکستانی‌های شجاع‌تری نیاز داریم که در پیوند به حمایت اسلام‌آباد از گروه طالبان در افغانستان افشاگری کنند.

در همین حال، رحمت‌الله نبیل، رئیس پیشین امنیت ملی افغانستان، روز دوشنبه( ۷، سرطان) با انتشار تصاویری در حساب توییتری خود گفت که ملا نبی، یکی از فرماندهان شبکه حقانی، جنگجویان گروه‌های مختلف از جمله «لشکر طیبه» را سازماندهی کرده و از طریق مرز افغانستان برای جنگ در ولایت‌های خوست، پکتیا، پکتیکا و لوگر می‌فرستد.

این درحالی است که مقام‌های پاکستانی، پیش از این پیوسته حمایت اسلام‌آباد از گروه‌های تروریستی مخصوصا طالبان در افغانستان را انکار می‌کردند.

محب از افشاگری وزیر داخلۀ پاکستان استقبال کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد