محقق-خطاب-به-حکومت-من-به-قربانت-اين-چه-نيرنگ-است-

معاون دوم ریاست اجراییه در واکنش به حمله نیروهای امنیتی بالای خانه نظام‌الدین قیصاری با بیان یک شعر به صورت طعنه آمیز گفته است که جنگ تو صلح و صلح تو جنگ است/ من به قربانت اين چه نيرنگ است.

به گزارش افغان نیوز: محمد محقق، معاون دوم ریاست اجراییه و رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان در پیوند به حمله نیروهای امنیتی بالای خانه نظام‌الدین قیصاری گفته است که "اول قيصارى را مجرم گفته دستگير كردند، بعد رهبر ساختند، بعد تشكيل لواء دادند با پول فراوان بر ضد جنرال دوستم و عطا محمد نور، بعد بالاى خانه اش حمله كردند. گپ شاعر؛ جنگ تو صلح و صلح تو جنگ است/ من به قربانت اين چه نيرنگ است."

در همین حال، رحمت الله نبیل، رهبر دسته انتخاباتی «امنیت و عدالت» نیز با انتقاد از حکومت افغانستان مبنی بر محاصره‌ی خانه‌ی نظام‌الدین قیصاری، گفته است که هیچ پرونده‌ای علیه وی وجود ندارد و رهبری حکومت به دنبال سوءاستفاده سیاسی می‌باشد.

این در حالی است که نیروهای امنیتی و دفاعی دو شب پیش خانه‌ی نظام‌الدین قیصاری را در شهر مراز شریف، مرکز ولایت بلخ محاصره کردند. عملیات نیروهای امنیتی برای بازداشت آقای قیصاری حدود ۱۷ ساعت ادامه یافت، اما موفق به بازداشت او نشدند.

اکنون برخی از رسانه‌ها گزارش داده اند که آقای قیصاری توسط اعضای جنبش از خانه اش به جای دیگر منتقل شده است و قرار است آقای قیصاری موضوع را از طریق رسانه ها همگانی کند.

محقق خطاب به حکومت: من به قربانت اين چه نيرنگ است!

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد