مردم-افغانستان-هرگز-جنایت-طالبان-را-فراموش-نمی-کنند

رییس جمهور غنی می گوید که طالبان عامل اصلی تلفات غیرنظامی در کشور بوده و مردم ما هرگز جنایات این گروه اجنبی را فراموش نمی کنند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور روز گذشته در جلسۀ سرقوماندانی اعلی قوای مسلح، ضمن محکوم نمودن شدید حمله تروریستی بر یک مراسم عروسی در حوزۀ ششم شهر کابل، گفت: طالبان با نکوهش این حمله تروریستی نمی توانند خود را تبرئه کنند، زیرا آنان فراهم کنندۀ بستری برای فعالیت های تروریستی می باشند.

رئیس جمهور افزود که طالبان عامل اصلی تلفات غیرنظامی در کشور بوده و مردم ما هرگز جنایات این گروه اجنبی را فراموش نمی کنند.

وی، بر هماهنگی بیشتر میان ارگان امنیتی و دفاعی کشور تاکید کرد و گفت که باید جلو تهدیدات به ویژه در سالون های عروسی و سایر تجمعات مردمی گرفته شود، عملیات ها علیه شبکه های تروریستی در مرکز و ولایات بیشتر گردد و پلان امنیتی کابل به گونه دقیق عملی گردد.

آقای غنی با اشاره به تدابیر امنیتی در جشن صدمین سالروز استرداد استقلال کشور گفت که باید در تطبیق پلان امنیتی جشن استقلال توجه بیشتر صورت گیرد.

اشرف غنی همچنان گفت که احترام به قربانیان رویداد اخیر تروریستی و سایر رویدادها برای ما مهم بوده و کمیسیون ویژه ای برگزاری جشن صدمین سالگرد استرداد استقلال کشور، باید تغییراتی را در برنامه های جشن استقلال روی دست گیرد.

این درحالی است که گروه طالبان به مناسب صدمین سالروز استقلال افغانستان اعلام نموده که مردم مجاهد به فتوای علمای کرام در ظرف هشتاد سال، سه بار اشغالگران بریتانیایی را به شکست مواجه کردند. اکنون جهاد علیه اشغالگران امریکایی را امارت اسلامی رهبری می کند.

مردم افغانستان هرگز جنایت طالبان را فراموش نمی کنند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد