مردم-و-حکومت-از-خدمات-انترنتی-ناراض-هستند

رئیس جمهورغنی در دیدار با مسئولان شرکت مخابراتی افغان تلیکام و وزارت مخابرات گفته است که مردم و حکومت از خدمات و بهای انترنت شرکت افغان تلیکام ناراض هستند.

به گزارش افغان نیوز: محمداشرف غنی رئیس‌جمهور کشور، در دیدار با شهزاد آریوبی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی و مسوولین شرکت مخابراتی افغان تلیکام، گزارش اجراآت آنها را شنید.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی در مورد روند خدمات انترنتی صحبت کرده گفت که ارزیابی در بخش خدمات و قیمت انترنت افغان تلیکام آغاز شده و به زودی گزارش بررسی قراردادهای انترنتی با ریاست جمهوری شریک خواهد شد.

رئیس جمهور کشور دراین خصوص گفت که حکومت و مردم از کیفیت خدمات انترنتی به ویژه قیمت انترنت افغان تلیکام راضی نیستند. وی هدایت داد تا طرح عملی دراین رابطه ترتیب و بخاطر عملی شدن آن اقدامات جدی روی دست گرفته شود.

رئیس جمهور غنی همچنان افزود که مکالمات و شیوۀ ارائه خدمات انترنت مورد غور قرار گیرد. وی بر بهبود کیفیت و کاهش قیمت انترنت، همچنان بلندبردن ظرفیت کاری شرکت افغان تلیکام تأکید کرد.

مسوولین وزارت مخابرات و تکنالوژی گفتند، بررسی ابتدایی ما برای تقویت خدمات انترنتی و مخابراتی نشان میدهد که ظرفیت دراین زمینه وجود دارد و ما برای بهبود ارائه خدمات تلاش می ورزیم. آنها افزودند که در قیمت و کیفیت انترنت، کاهش قابل ملاحظه رونما خواهد شد.

مردم و حکومت از خدمات انترنتی ناراض هستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد