مصر-بورسیه‌های-تحصیلی-بیشتری-به-افغانستان-اعطا-میکند

سفیر مصر در دیدار با دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور بیان کرد که کشورش آماده است تا بورسیه های بیشتر تعلیمی و تحصیلی را به دانشجویان افغان اختصاص دهد.

به گزارش افغان خبر: دکتورعبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور، با مهاب نصر سفیر جمهوری عربی مصر دیدار نموده و مسائل مرتبط میان دوکشور به بحث و بررسی گرفته شد.

آقای نصر با بیان این‌که کشورش به عنوان عضو غیر دایمی شورای امنیت سازمان ملل، آماده است تا در مواقع و مقاطع مختلف از موقف و موضع‌گیری های دولت افغانستان حمایت نماید٬ علاوه کرد: دولت مصر علاقمند است تا بورسیه‌های تحصیلی بیشتری را برای جوانان افغانستان اعطا نماید.

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور، با قدردانی از کمک‌های کشور عربی مصر، ابراز امیدواری کرد که کشورهای منطقه و جهان در هماهنگی و همکاری با هم‌دیگر با فایق آمدن بر چالش‌های مشترک، زمینه‌های زندگی بهتر را فراهم نمایند.

رئیس اجرائیه کشور با بیان این‌که فراهم سازی زمینه‌های بهتر برای اعطای بورسیه‌های تعلیمی و تحصیلی، بزرگترین نیاز مردم و به ویژه جوانان افغان می‌باشد، از دولت عربی مصر به خاطر این همکاری ابراز امتنان نمود.

همچنان در این ملاقات، ناامنی‌ها در افغانستان، روند گفتگوهای صلح دولت با مخالفان مسلح و تقویت روابط دوجانبه در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به بررسی گرفته شد.

مصر بورسیه‌های تحصیلی بیشتری به افغانستان اعطا میکند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد