معاونان-اول-و-دوم-رییس-جمهور-غنی-در-ترکیه-دیدار-کردند

سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری برای دومین بار به دیدار جنرال دوستم معاون اول ریاست جمهوری در انقره ترکیه رفته است.

به گزارش افغان نیوز: سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری روز گذشته  برای شرکت در مراسم سوگند رجب طیب اردوغان که بار دوم کرسی ریاست جمهوری ترکیه را از آن خود کرده است، عازم این کشور شده بود و با جنرال دوستم نیز دیدار داشته است.

در بیانیه دفتر معاون دوم ریاست جمهوری آمده که دیدار این دو معاون ریاست جمهوری، در فضایی دوستانه صورت گرفته و دو طرف درباره اوضاع جاری کشور، ضرورت تحکیم روند صلح و تفاهم ملی، نیاز به وحدت و هم‌سویی اقوام کشور و حل مسایل مختلف از طریق گفت‌وگوهای مستقیم و سازنده تاکید کردند.

در اعلامیه معاونت دوم آمده است که آقای دانش حضور معاون اول ریاست جمهوری را در داخل کشور به عنوان شخصیت بزرگ و تأثیرگذار ملی، یک ضرورت و گام مؤثر در جهت تحكيم روند تفاهم ملی، پيشرفت پروسه صلح، برگزاری انتخابات و استحكام وحدت ملی عنوان کرده است.

همچنان گفته شده که جنرال دوستم نیز به حل مشكلات كشور، تحكيم وحدت در اين شرايط حساس و از خودگذری سران حکومت تاکید نمود است.

این درحالی است که از هفت روز به این سو هوادران جنرال دوستم در پی بازداشت قیصاری دست به تظاهرات زده اند و خواستار بازگشت جنرال دوستم، معاون اول ریاست جمهوری به کشور شدند و اکنون نیز اعتراضات ادامه دارد.

معاونان اول و دوم رییس جمهور غنی در ترکیه دیدار کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد