موتر-های-شیشه-سیاه-معرف-شخصیت-شماست

انجمن جامعه مدنی جوانان افغانستان پشتیبانی شان را از نیروهای امنیتی کشوراعلام کرده و موتر های شیشه سیاه را معرف شخصیت افراد عنوان نمود.

به گزارش افغان نیوز: انجمن جامعه مدنی جوانان افغانستان امروز پنجشنبه(14 – جدی) درکابل، حمایت و پشتبانی شان را از کارکرد و فعالیت های موثر قوماندان عمومی گارنیزیون و ریاست عمومی مبارزه با تروریزم وزارت امور داخله با توزیع تقدیر نامه اعلام نمود.

فردین فدائی، رئیس انجمن جامعه مدنی جوانان افغانستان گفته است که یک تعداد مهره های سوخته هستند که علیه نیروهای امنیتی توطئه کرده و فعالیت های موثر سربازان کشور را انکار می نمایند.

اوگفت، جوانان و شهروندان افغانستان از نیروهای امنیتی حمایت کرده و با حامیان تروریزم و توطئه گران علیه نیروهای امنیتی، مبارزه کرده و در مقابل آنان ایستادگی خواهند کرد.

از سوی هم صادق مراد، معاون امنیتی زون 101 می گوید:« تا چند وقت دیگر شهر کابل از گشت و گزار موترهای شیشه سیاه و افراد مسلح غیر مسوول پاک خواهند شد.»

آقاد مراد افزود، یکتعداد افراد بی مسوولیت هستند که نه موقف شان معلوم اند و نه وظیفه شان، با موترهای شیشه سیاه و سلاح های غیرقانونی در داخل شهر کابل گشت و گذار دارند، بنأ حکومت و تمام مسوولان امنیتی در قبال آنان حساس بوده و جلو شان می گیرند.

نواب احمدزی، رئیس ثارنوالی عسکری کابل نیز شاکی از گشت و گزار موترهای شیشه سیاه و انتقال سلاح های غیرقانونی شاکی بوده می گوید، کمپاین جمع آوری سلاح های غیر قانونی و جلوگیری از گشت و گزار موترهای شیشه سیاه از یک ماه به این طرف آغاز شده و شهر کابل از وجود همچون اشخاص، پاک خواهند شد.

وی علاوه نمود، توسط موترهای شیشه سیاه، بیشتر وقت ها جرائیم سازمان یافته صورت گرفته است. وی می گوید، اگر جلو گشت و گزار این نوع موترها گرفته نشوند، حاکمیت قانون زیر سوال رفته و اوضاع کشور به بحران مواجه خواهند شد.

این درحالی است که شمارزیادی از شهروندان و مسوولان امنیتی عامل اصلی تمام جنایت های جنگی، قتل، ترور و نا امنی را درکشور، گشت و گزار موترهای شیشه سیاه و افراد مسلح غیر مسوول می دانند.

موتر های شیشه سیاه معرف شخصیت شماست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد