ناتو-تروریستان-کلیدی-در-افغانستان-از-بین-رفتند

قوماندان عمومی ماموریت حمایت قاطع ناتو می گوید که نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان در این اواخر افراد کلیدی تروریستان را از بین برده و ساحات زیادی را دوباره تصرف کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان شام دیروز جنرال سکات میلر قوماندان عمومی ماموریت حمایت قاطع ناتو را به حضور پذیرفت.

جنرال میلر از ظرفیت و توانایی های محاربوی روز افزون نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان را ستایش کرد و عملیات های اخیر این نیروها را بخاطر سرکوب تروریست ها، موفق خواند.

آقای میلر افزایش سطح هماهنگی میان نیروهای امنیتی و دفاعی افغان را دلیل پیروزی آنان دانست و گزارش از ارزیابی های خویش را از ارگان های امنیتی و دفاعی، با رئیس جمهور غنی شریک ساخت.

سکات میلر گفت که نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان دشمن را در جنگ شکست داده اند و در این اواخر افراد کلیدی تروریست ها را از بین برده اند، همچنان ساحات زیادی را از نزد آنان دوباره تصرف کرده اند.

رئیس جمهور ضمن ابراز تشکر از همکاری ها و حمایت دوامدار ناتو از نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان، گفت که سطح هماهنگی میان نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان به گونۀ بی پیشینه افزایش یافته و این کار سبب پیروزی عملیات آنان در مقابل تروریستان شده است.

اشرف غنی گفت که نیروهای افغان در خط نخست مبارزه با تروریزم قرار دارند و در این راستا همکاری و حمایت مشترک جامعه جهانی، مهم می باشد.

ناتو: تروریستان کلیدی در افغانستان از بین رفتند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد