نادرنادری-رئیس-کمیسیون-اصلاحات-اداری-و-خدمات-ملکی-تعیین-شد

رئیس جمهورغنی با صدور فرمانی احمد نادر نادری را به عنوان رئیس کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی در بست فوق رتبه تعیین کرد.

به گزارش افغان خبر: در فرمان آمده است:”به منظور تنظیم و انسجام هرچه بهتر امور مربوط و استفاده از تجارب و اندوخته‌های علمی اشخاص خبره، تقرر احمد نادر نادری به حیث عضو و رئیس کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی و با حفظ مسولیت هاى قبلى در بست خارج رتبه منظور است”.

آقای نادر نادری تحصیلات لیسانس‌اش را در پوهنځی حقوق و علوم سیاسی پوهنتون کابل و تحصیلات عالی خویش را تا مقطع ماستری در رشتۀ روابط بین‌الملل در پوهنتون جرج واشنگتن به اتمام رسانیده است.

تحصیلات تخصصی رهبری را در فاکولته کندی پوهنتون هاروارد ایالات متحدۀ امریکا سپری کرده است.

موصوف بر علاوۀ اینکه در سال ۲۰۰۱ به عنوان نمایندۀ جوانان افغان فعال در مذاکرات صلح سازمان ملل متحد که برای افغانستان در شهر بن آلمان برگزار شد، حضور داشت، منحیث سخنگوی کمیسیون مستقل لویه‌جرگه اضطراری و پس از آن به عنوان نمایندۀ منتخب جامعۀ مدنی در لویه‌جرگه اضطراری که در سال ۲۰۰۲ رئیس دولت انتقالی را انتخاب کرد، ایفای وظیفه کرده است. از مهمترین وظایف و مسئولیت‌های ایشان می‌توان به کمیشنر کمیسیون حقوق بشر در افغانستان اشاره داشت.

نادرنادری رئیس کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی تعیین شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد