ناکامی-ریاست-احصاییه-مرکزی-در-توزیع-تذکره-الکترونیکی

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید: متاسفانه کار ریاست احصاییه مرکزی در قسمت توزیع تذکره الکترونیک به اندازه‌ی سست، کند و بی شیمه پیش می‌رود که هیچ توقع نمی‌رفت.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون  اول ریاست جمهوری امروز یک‌شنبه(9، قوس) به سلسله نشست‌های "شش نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که متاسفانه کار ریاست احصاییه مرکزی در قسمت توزیع تذکره الکترونیک خیلی کند است.

وی افزوده است که جای تاسف و یاس است؛ زیرا هیچ فکر نمیشد که این اداره با تمام سرمایه گذاری که بالایش شده است، در قسمت کلیدی ترین وظیفه و رسالت اش یعنی توزیع تذکره به این اندازه سست، کند و بی شیمه پیش برود.

صالح خطاب به احمد جاوید رسولی، رییس عمومی اداره ملی احصاییه ومعلومات می‌گوید: توقع این است که درین ریاست کلیدی تحرک ایجاد گردد.

آقای صالح اطمینان داده که در تطبیق میثاق امنیتی هیچ نوع روش دور زدن از نهاد های اساسی و رسمی وجود ندارد. اساس این استراتیژی در توانمند سازی نهاد ها و تقویت انگیزه است.

بنابراین، ما به تمام نهاد ها در رده عملیاتی فرصت ایجاد می نماییم تا امور ناممکن، سخت و آسان را فهرست نمایند. همچنان آنها باید ناممکن را به سخت، سخت را به آسان و آسان را در یک مدت معین انجام دهند؛ زیرا ما به مردم خویش پاسخگو هستیم.

صالح مدعی است که فعالیت کنونی ما نوعی از حکومت داری باز با اشتراک مستقیم مردم است و پشیمانی ندارد. آنهایی که این روش را رد می‌کنند، از قدرت مردم هراس دارند.

این درحالی است که شهروندان کابل از کندی در روند توزیع تذکره شکایت دارند و مدعی اند که روزانه صدها تن به مراکز  توزیع تذکره مراجعه می‌کنند؛ اما فقط تعدادی کمی موفق می شوند تذکره به دست آورند.

ناکامی ریاست احصاییه مرکزی در توزیع تذکره الکترونیکی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد