نزدیکی-امریکا-و-روسیه-به-نفع-افغانستان-است

حامد کرزی رئیس جمهور پیشین کشور از اظهارات اخیر دونالدترامپ مبنی بر بهبود روابط امریکا و روسیه ابراز خرسندی کرده و گفته که این نزدیکی به نفع افغانستان است.

به گزارش افغان خبر؛ حامد کرزى رئیس‌جمهور پیشین افغانستان، از موضع «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور جدید آمریکا مبنی بر بهبود روابط بین واشنگتن با مسکو حمایت کرده است.

آقای کرزی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشته است؛ "در حمایت از موضع دونالد ترامپ برای بهبود روابط با روسیه. این برای صلح و ثبات افغانستان و جهان خوب است."

ترامپ در اظهاراتی اخیر خود گفته بود که روابط خوب با روسیه را تأمین خواهد کرد و ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه را شخصی باهوش و دانا خوانده بود.

دونالد ترامپ پس از شکست دادن هیلاری کلینتون در رقابت‌های جنجال‌برانگیز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به عنوان رئیس‌جمهور جدید این کشور انتخاب شد که قرار است پس از برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید آمریکا در 2 دلو سال جارى، کار خود را در این پُست آغاز کند.

باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا نیز چندی قبل روسیه را متهم به دخالت در انتخابات آمریکا به نفع ترامپ کرده و بیش از 30 دیپلمات روسی را از کشورش اخراج کرد.

اما رئیس‌جمهور روسیه ضمن رد ادعاهاى اوباما اعلام کرد که وى در واکنش به این اقدام، دیپلمات‌های آمریکایى را اخراج نخواهد کرد.

نزدیکی امریکا و روسیه به نفع افغانستان است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد