نظام‌الدين-قيصاري-به-جنرال-دوستم-هشدار-داد

نظام‌الدين قيصاري در میان هوادارانش در شهر مزار، ضمن هشدار به جنرال عبدالرشيد دوستم، معاون نخست رياست‌جمهوري تاکید داشت كه از آقای دوستم حساب خواهد گرفت.

به گزارش افغان نیوز: آقای قیصاری که پس از رهایی از بند امنیت ملی، روز(جمعه، ۱۵سنبله) به مزار شریف رفته بود، در میان شماری از هوادارانش ادعا کرد که در نتیجۀ توطئه‌هاي جنرال عبدالرشيد دوستم بازداشت شده بود.

وی در میان هوادارانش مدعی شده است که تاکنون جنرال دوستم یک میلیون دالر مصرف کرده تا من را از مزار نابود کند؛ اما قیصاری خطاب به دوستم گفت که من را نابود کرده نمی‌توانی و از پیشت حساب می‌گیرم. زیرا تو [جنرال دوستم] چهل سال می‌شود مردم را معامله کردی و خون مردم را خوردی!

این درحالی است که نظام‌الدین قيصاري از افراد وفادار جنرال دوستم بود و مدتی را دربند امنیت ملی به‌سر می‌برد. اما پس از رهايي او از بازداشت امنيت ملي اكنون روابطش با جنرال دوستم تيره شده‌است.

آقاي قيصاري، جنرال عبدالرشيد دوستم را به معامله‌گري سياسي متهم مي‌سازد و ادعا دارد كه آقاي دوستم در ميان تركتباران جايگاه خودرا از دست داده‌است و او جانشين وی خواهد شد. اما دفتر جنرال عبدالرشيد دوستم می‌گوید که نظام‌الدین قیصاری زیر فشارهای برخی از حلقه‌ها قرار دارد.

بشیر احمد ته‌ینج، سخن‌گوی حزب جنبش ملی بیان داشت: «به علت فشارهای روحی و شوک‌های برقی استقرار فکری این آدم [قیصاری] کاملأ متاثر شده و صبحت‌هایی که این می‌کند، هیچ‌گونه منطق الزامی ندارد.»

نظام‌الدين قيصاري به جنرال دوستم هشدار داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد