نگرانی-در-مورد-برگزاری-انتخابات-ریاست-جمهوری

نمایندگان ناتو، اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد نگرانی‌های شان را در باره برگزاری انتخابات در افغانستان با رییس اجراییه حکومت وحدت ملی ابراز داشتند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی دیروز سه شنبه( ۱۳ حمل) با نماینده سازمان ملل متحد در افغانستان، سفرای کشورهای کمک کننده برای انتخابات، نمایند ناتو و اتحادیه اروپا در دفتر کارش در قصر سپیدار دیدار کرد.

در این نشست نمایندگان این کشورها به ریاست و همآهنگی سازمان ملل متحد دیدگاه‌ها،‌ پیشنهادات و نگرانی‌های خود را در باره برگزاری انتخابات در افغانستان با رهبری حکومت افغانستان در میان گذاشتند. آنان در این نشست همچنان تأکید کردند که از برگزاری یک انتخابات شفاف و با اعتبار در افغانستان حمایت می‌کنند.

رییس اجراییه بعد از شنیدن دیدگاه‌ها و پیشنهادات آنان از کمک‌های آنان برای انتخابات افغانستان تشکر و قدردانی کرد و تأکید نمود که مردم افغانستان به تعیین سرنوشت خویش از طریق انتخابات باورمند اند.

در اعلامیه ریاست اجراییه آمده است که آقای عبدالله در ادامه علاوه کرد که دیدگاه‌ها و نگرانی‌های آنان را در سطح حکومت مطرح می‌کند و بعد از مشوره و رأی‌زنی در این زمینه تصمیم اتخاذ می‌گردد.

نگرانی در مورد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد