نیروهای-امنیتی-زیر-پرچم-سه-رنگ-کشور-می-رزمند

سرپرست وزارت امور داخله می گوید که نیروهای امنیتی منحیث فرزندان راستین این سرزمین زیر بیرق سه رنگ کشور عزیز مان افغانستان از هیچ نوع سعی و تلاشی دریغ نخواهند کرد.

به گزارش افغان نیوز: رهبری وزارت امور داخله از هفتم اسد روز ملی بیرق با نصب و برافراشتن پرچم سه رنگ کشور در محوطه قرارگاه این وزارت بزرگداشت به عمل آورد.

این بیرق با ارتفاع بلند و با حضور داشت منسوبین پولیس از سوی محمد مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله در مقابل تعمیر مقام این وزارت نصب گردید.

محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله در جریان مراسم بزرگداشت از هفتم اسد روز ملی بیرق، بیرق سه رنگ کشور را نماد عزت، غرور و سربلندی مردم افغانستان خواند.

سرپرست وزارت امور داخله، حین برافراشتن بیرق سه رنگ کشور مان در محوطه وزارت امور داخله، از قربانی‌ها و رشادت های نیروهای امنیتی و دفاعی و به ویژه پولیس ملی که جهت بلند ماندن و به اهتزاز درآوردن این بیرق در سخت ترین حالات استوار و ثابت قدم باقی ماندند، به نیکی یاد کرد.

وی اضافه کرد که نیروهای امنیتی و دفاعی و به ویژه پولیس ملی کشور منحیث فرزندان راستین این سرزمین زیر بیرق سه رنگ کشور عزیز مان افغانستان در تطبیق قانون اساسی از هیچ نوع سعی و تلاشی دریغ نخواهند ورزید.

در همین حال، رییس جمهور غنی در مراسم گرامی داشت از روز بیرق ملی کشور گفت که رنگ سرخ سمبول خون، رنگ سبز سمبول شادابی و رنگ سیاه سمبول روزهای تاریک می باشد.

نیروهای امنیتی زیر پرچم سه رنگ کشور می رزمند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد