نیروهای-امنیتی-پاسداران-نظام-هستند-نه-سربازان-شخصی

رییس پیشین امنیت ملی می‌گوید که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور پاسداران جمهوری و نظام هستند نه سرباز حکومت‌ها که بخشی گذرای از نظام می‌باشند.

به گزارش افغان نیوز: رحمت الله نبیل، رییس پیشین امنیت ملی با نشر پیامی خطاب به نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در صفحه فسبوک‌اش نوشته است که "سرزمین عزیز، میهن آبایی دوست داشتنی ما، این روزها در سخت ترین روزگار تاریخ پر فراز و نشیبش قرار دارد، اما شرایط بحرانی، با مدد دلاوران و عیاران این کشور، همیشه به فرصت تبدیل شده و باز هم ما در کنار هم ازین بحران به سمت صلح و رفاه و درخشش عبور خواهیم کرد". 
وی می‌گوید: هر چه پیش بیاید، نظام جمهوری اسلامی ما که ثمره خون و پایداری هزاران شهید قهرمان و هزارها قهرمان گمنام دیگر در سنگر ها و صفوف نیروهای امنیتی و دفاعى و همه مردم عزیز و صبور ماست، استوارتر و قوی تر از قبل خواهد ماند.

اما نکته مهم این است که نیروهای امنیتی ما از وضعیت خود آگاه باشند و متحد و متفق ثابت سازند كه شكست ناپذير هستند. 

نبیل می‌افزاید که نیروهای امنیتی، تکیه گاه همه ملت و امید وطن هستند. آنها پاسداران جمهوری و نظام هستند نه سرباز  حکومت‌ها که بخشی گذرای از نظام هستند. آنها هیچ وقت در اختیار و فرمانبردار شخصی یک نفر یا یک گروه نیستند و نخواهند بود.

آقای نبیل از نیروهای امنیتی و دفاعى خواهش نموده که وحدت خویش را حفظ کنند و نگاهبان وحدت ملی افغانستان و ممثل غرور و غیرت ملی باشند، به خواسته های شخصی هیچ مقامی، هیچ گروه و تنظیمی، تسلیم نشوند.
به گفته وی؛ ممکن است حكومت و کابینه یا اشخاص تبدیل شوند اما نظام جمهوری باید برپا بماند و خواهد ماند. 
بنابراین، ما جان خویش را برای پیروزی و بهروزی این میهن مقدس، فدا می‌کنیم و همراه با همه همکاران و هم قطاران مان اعلام می‌کنیم که نیروهای امنیتی و دفاعى، مستقل خواهند ماند و به عنوان پشتوانه و تکیه گاه نظام و مردم و میهن، در دعواهای سیاسی و جناحی بی‌طرف خواهیم ماند.

این درحالی است که طی چند ماه اخیر، قدرت طالبان در حال افزایش بوده و از سوی هم گفتگوهای صلح میان طرف‌های درگیر در قطر به کُندی پیش می‌رود.

نیروهای امنیتی پاسداران نظام هستند نه سربازان شخصی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد