هالند-از-توانایی‌های-قوای-مسلح-افغانستان-ستایش-کرد

وزیر دفاع هالند از پیشرفت توانایی‌ها و قابلیت‌هایی قوای مسلح افغانستان و قربانی‌های این نیروها در مقابله با دهشت‌افگنی قدردانی و ابراز رضایت کرد.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی بعد از ظهر دیروز (چهارشنبه ۲۱ قوس ۱۳۹۷) با خانم آنک بایلِولد وزیر دفاع هالند در دفترکارش در قصر سپیدار دیدار کرد.

در این نشست رییس اجراییه‌ی کشور از کمک‌ها و قربانی‌های هالند برای افغانستان ابراز تشکر و قدردانی کرد و تشریف آوری خانم بایلولد را به افغانستان خیر مقدم گفت.

وزیر دفاع هالند با تشکر از استقبال مردم و حکومت افغانستان از ادامه همکاری‌های نظامی-اقتصادی کشورش برای افغانستان در چارچوکات ناتو و قوای حمایت قاطع اطمینان داد. خانم بایلولد از پیشرفت، رشدتوانایی‌ها و قابلیت‌هایی قوای مسلح افغانستان و قربانی‌های این نیروها در مقابله با دهشت‌افگنی قدردانی و ابراز رضایت کرد.

خانم بایلولد در ادامه صحبت‌های خود از برگزاری انتخابات در افغانستان ابراز رضایت کرد و حضور مردم‌ را در صف‌های طولانی علامه حمایت مردم افغانستان از مردم‌سالاری خواند.

در این نشست همچنان مذاکرات صلح، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و راه‌های موثر مبارزه با دهشت‌افگنی مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

رییس اجراییه در صحبت‌های خود خواهان استحکام همکاری‌های دوجانبه میان هالند و افغانستان گردید و خواهان تقویت قوای مسلح کشور گردید.

این ستایش درحالی مطرح می شود که مسوولان ولایات افغانستان از تقویت نیروهای گروه طالبان خبر می دهند و می گویند که طالبان امروز نسبت به گذشته از امکانات قوی تر برخوردار می باشند و هرازگاهی بالای پوسته های امنیتی حمله مسلحانه می کنند.

هالند از توانایی‌های قوای مسلح افغانستان ستایش کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد