هرصبح-از-خود-بپرسید-برای-کشورم-چه-کار-کنم

صالح خطاب به مردم: شما گفته اید که حرف ما زیاد و عمل ما کم است؛ اما برای رسیدن به نمره اعلی، ملت نیز هرصبح از خود بپرسند، امروز برای شهر و کشورم چه کار خیر باید انجام بدهم.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون نخست رییس‌جمهور امروز دو شنبه(19، عقرب) در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که ما برای فعالیت های خود ضریب تعیین کرده ایم اما تا اکنون نتوانسته ایم که از دو بیشتر برای خود نمره بدهیم. نمره اعلی و نهایی ده است.

وی افزوده ا ست که ما به شماره دهم وقتی می رسیم که جامعه و ملت آوردن نظم را تنها وظیفه دولت ندانسته و هرصبح از خود بپرسند امروز برای شهر و کشورم چه کار خیر را باید انجام بدهم. به آن قله نرسیده ایم.

آقای صالح می‌گوید: بررسی اذهان از طریق منابع باز معلوماتی و اطلاعاتی نشان میدهد که سطح رضایت از کارکرد های میثاق امنیتی و بخصوص تیم شش و نیم در نوسان است. مثلا امروز ۵۷ درصد است اما دیروز کمتر از چهل درصد بود. وقتی ناکامی های بارز میداشته باشیم و احساس و عاطفه مردم جریجه دار میشود، سطح رضایت پایین می آید. اما در داخل تیم پیشرفت های بسیار اساسی در قسمت ساختار و تدوین استراتیژی صورت گرفته است که نشر آن برای شما جالب نیست.

معاون نخست کشور بازهم تاکید داشته است که تنها دولت قوی میتواند از عزت هر فرد حراست کند؛ پس بخاطر خود تان با دولت تان همکاری نمایید.

به گفته وی؛ وقتی شما نظریات تان را شریک می سازید یک تیم محدود شب بالای آن کار می‌کند و بعدا به عنوان کار خانگی مردم به دولت آنرا بصورت منظم به پولیس – امنیت ملی – شاروالی و حتا دیگر ادارات تقسیم می نماییم و پیگیری نیز صورت می‌گیرد.

آقای صالح مدعی است که برای اولین بار و شاید هم بی سابقه؛ ریاست تحقیقات جنایی در قوماندانی امنیه کابل منتظر این نیست که برایش خبر برسد و اقدام کنند . فهرست جنایت پیشه گان، زورمندان قانون شکن و بلند منزل های غیر قانونی را در اختیار دارند. یکجا با امنیت ملی کابل چنانچه وعده داده بودم با سرعت خیلی زیاد کابل را زیر پوشش اطلاعاتی و معلوماتی قرار میدهند.

صالح با اشاره به برداشتن پوسته جنوب وزارت معارف می‌افزاید که سرک منتهی به زیرزمینی که با دیوار کانکریتی تقسیم شده است، بازمی‌شود.

همچنان برای اینکه مردم را وادار به استفاده از پیاده رو بسازیم دو تانکر آب وسایل آب پاشی را مستقر می سازیم که پیاده رو قانون شکن را با اب تر ساخته و مجبور به استفاده از پیاده رو بسازند. در عین حال پیاده رو های ده افغانان آزاد خواهد شد.

صالح در پایان افزوده است که ناستالیژی ها و دل تنگی های بعضی ها را درک می‌کنم. مشورت من برایشان این است که به عوض تبصره نویسی کاری کنند که  شهر نفسش تازه شود و نیاز است که از میان دیو های مست باید بگذریم.

هرصبح از خود بپرسید برای کشورم چه کار کنم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد