هشدار-تند-عبدالله-خواب-سال-۲۰۱۴-را-نبینید-

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی می گوید که کمیسیون انتخابات به دستور یک تیم انتخاباتی عمل می‌کند، استقلال‌شان زیر سوال رفته و اکنون کسی نباید خواب سال ۲۰۱۴ را ببیند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس حکومت وحدت ملی و رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی دیروز چهارشنبه(۶قوس) در صفحه رسمی فیس بوک اش نوشت که اگر کمیسیون انتخابات به مسیر قانونی برنگردد، مسوولیت عواقب کار به دوش این کمیسیون و آنانی خواهد بود که این نهاد را به مسیر خلاف قانون ترغیب کردند.

عبدالله تاکید کرده که از هر وسیله قانونی، مشروع و صلح‌آمیز، برای جلوگیری از روی کار آمدن حکومت تقلبی استفاده می‌کند و باور دارد که هیچ چیزی نمی تواند جلو خواست مشروع مردم را بگیرد.

رییس دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی خاطرنشان کرده که از کمیسیون انتخابات هیچ خواست غیرقانونی و خلاف طرزالعمل‌ها و لوایح ندارد و می خواهد به خواست‌های قانونی مردم جواب مثبت داده شود.

او اضافه کرده است: "در سال ۲۰۱۴ عده‌ای با تقلب و تحت هر شرایطی آمدند و بر زندگی مردم حاکم شدند؛ آنان به این فکر نباشند که ۲۰۱۴ بار دیگر تکرار می‌شود."

عبدالله همچنان هشدار داده است: "برای‌ تیم متقلب ثابت شده که پایگاهی در میان مردم ندارد. در جریان انتخابات پول های هنگفت مصرف کردند، تطمیع کردند، تهدید کردند و از هر وسیله کار گرفتند، اما نتیجه انتخابات واضح بود، خواب ۲۰۱۴ را نبینید! مردم افغانستان نه به من و نه به رهبری تیم ثبات و هم‌گرایی این اجازه را داده‌اند که بار دیگر در مسیر ۲۰۱۴ برویم."

این اظهارات عبدالله در حالی مطرح شده است که علی رغم مخالفت های این دسته انتخاباتی با بازشماری آرا، کمیسیون انتخابات به روند بازشماری آرا ادامه داده است.

هشدار تند عبدالله: خواب سال ۲۰۱۴ را نبینید!

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد