هماهنگی-میان-نهادهای-امنیتی-برای-مدیریت-جنگ-الزامی-است

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور بیان داشت که انسجام و هماهنگی میان نهادهای امنیتی برای مدیریت جنگ بسیار مهم است و در نبود هماهنگی مشکلات امنیتی بیشتر میشود.

به گزارش افغان: دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در کنفرانس مشترک مسوولان و رهبری نیروهای امنیتی در مقر وزارت دفاع کشور اشتراک کرده و ابراز داشت: همه مسوولیت دارند با هماهنگی و استراتژی عملی وضعیت امنیتی را مدیریت کنند.

وی علاوه کرد که اگر مشکل هماهنگی حل شود به یقین که شکست دشمن حتمی است.

رئیس اجرائیه کشور افزود: انسجام و هماهنگی میان نهادهای امنیتی برای مدیریت جنگ بسیار مهم و تعیین کننده است، در غیرآن هر نهاد مسوولیت خود را به گردن دیگران می اندازد و این مسئله باعث افزایش مشکلات می شود.

آقای عبدالله در ادامه سخنانش تاکید کرد: دشمنان افغانستان با وجود جنگ روانی و تبلیغات منفی از سال ۲۰۱۴-۲۰۱۶ با شکست مواجه شده و به هیچ یک از اهداف خود نرسیده اند.

وی تاکید کرد مشکلات باید آسیب شناسی شود که خلاء کار در کجاست؛ با آنکه نیروهای امنیتی از نظر تعداد، تجهیزات و حمایت با دشمن قابل مقایسه نیست.

رئیس اجرائیه حکومت وحدت ملی همچنان علاوه نمود: جنگ بالای افغانستان تحمیل شده است، تروریزم بین المللی، منطقه ای با گروه های داخلی در برابر ملت قرار دارند.

در چنین حالت وظیفه مسوولان امنیتی بسیار خطیر و مهم است. نباید یک لحظه در روحیه و اراده آنان خلل ایجاد شود، نباید نسبت به صدای سرباز و حقوق آن بی تفاوتی صورت بگیرد.

رئیس اجرائیه کشور گفت: حکومت گفتگوهای صلح را با مخالفان مسلح ادامه میدهد ولی این موضوع هرگز تلاش نیروهای امنیتی را زیر سوال نمی برد، اگر روزی صلح در کشور تامین شود، قهرمانان واقعی صلح نیروهای امنیتی است. بنابراین آنان بدون در نظرداشت قوم، مذهب و گرایش سیاسی به وظایف خود عمل نمایند.

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور افزود: یکی از وظایف رهبری نهادهای امنیتی رسیدگی به مشکلات و کاهش تلفات این نیروها است که باعث نگرانی مردم افغانستان گردیده است.

هماهنگی میان نهادهای امنیتی برای مدیریت جنگ الزامی است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد