هیئت-ارزیابی-مجلس-سنا-به-فساد-متهم-است

شماری از اعضای شورای ولایتی هرات، "ارزیابی هئیت مجلس سنا را به ادارات عوایدی این ولایت نادرست خوانده و اعضای این هئیت را متهم به فساد اداری کرده‌اند".

عبدالرحیم صالحی تیموری، عضو بر حال شورای ولایتی هرات امروز سه شنبه (9قوس) در نشست خبری گفت که عملکرد این هئیت خلاف رهبری این شورا بوده‌است.

او افزود که اعضای این هئیت در مورد بررسی وضعیت ادارات دولتی ولایت هرات، حتی یک تن از نمایندگان شورای ولایتی را به عنوان عضو با خود همراه نکرده‌اند.

به گفته او افرادی که عضو در این هئیت هستند، افراد فساد کار بوده که تنها از ادارات عوایدی بازدید کرده‌اند.

این مقام علاوه می‌کند "اگر این هئیت برای ارزیابی و بررسی مشکلات مردم آمدند، چرا از مکتب‌های بی تخته و بدون صنف دیدن نکرده‌اند".

آقای صالحی بیان می‌دارد این روند خلاف ارزش‌های قانونی بوده‌است.

در همین حال محمد سردار بهادری، دیگر عضو شورای ولایتی هرات گفت که بررسی این هئیت تنها از ریاست‌های عوایدی، مانند گمرک و شهرداری بوده‌است.

او می‌گوید در حال حاضر دروازه ریاست گمرک ولایت هرات به علل گوناگون از سوی نمایندگان مجلس سنا مسدود شده‌است.

موصوف می‌افزاید "اگر آرمان این هئیت بررسی مشکلات بوده، باید به نهادهای که مردم از آن ناراض هستند، مراجعه کنند نه ادارات عوایدی".

از سوی هم جیلانی فرهاد، سخنگوی والی هرات می‌گوید: اداره محلی در این مورد بی طرف بوده، و هر بررسی که شده از سوی مقامات مرکزی بوده‌است.

او افزود که یک نماینده‌ تنها از سوی اداره محلی هرات با این هئیت همراه بوده‌است.

گفته می‌شود از شروع سال روان تا کنون ده‌ها هیئت به هدف بررسی مشکلات مردم به ولایت هرات سفر کرده‌اند، اما این اولین واکنش اعضای شورای ولایتی هرات به سفر اعضای مجلس نمایندگان می‌باشد.

هیئت ارزیابی مجلس سنا به فساد متهم است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد