واحدهای-بودجوی-پیش-از-تصویب-بودجه-ملی-ملزم-به-ارائه-طرح-ساختار-هستند

برای تطبیق حکم رئیس جمهور مبنی بر تکمیل ساختار های تشکیلاتی واحدهای مستقل بودجوی به شکل همزمان با تصویب بودجه ملی سال ۱۳۹۶ از سوی شورای ملی، جلسه‌ی هماهنگی با اشتراک نماینده های دوایر دولتی در اداره امور ریاست جمهوری طی دو روز تدویریافت.

به گزارش افغان خبر: بنا بر حکم رئیس جمهور محمد اشرف غنی تمام وزارت ها و ادارات مستقل بودجوی موظف اند که همزمان با منظور ی سند بودجه ملی از طرف شورای ملی، طرح نها یـی ساختار تشکیلاتی شان را تکمیل کنند تا در جر یان سال مالی۱۳۹۶ با مشکلات تشکیلاتی روبه رو نگردند.

همچنین کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی مکلف شده که در روند طرح ساختارها ی تشکیلاتی با ادارات همکاری تایید به ریاست عمومی اداره امور ریاست جمهوری بسپارد.

نموده و ا ی ٓنها را برا عبدالسبحان رؤوف، معاون نظارت، ارز یابی و تفتیش اداره امور ر یاست جمهوری در ا ین جلسه گـفت که ادارات تا اول ماه جد یسال روان، فرصت دارند که طرح ساختار تشکیلاتی شان را با کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی شریک سازند و این کمیسیون بعد از ارزیابی، طرح ها را به اداره امور ریاست جمهوری می سپارد.

روف با اشاره به وجود مشکلات در ساختارهای تشکیلاتی ادارات گـفت: حکومت وحدت ملی تصمیم دارد که مشکلات  تشکیلاتی را به موقع حل نماید.

وی افزود: وزارتخانه ها و ادارات مستقل بودجوی که نتوانند در وقت معین طرح ساختارهای تشکیلاتی شان را ارائه کنند، مکلف به پاسخگویـی به رئیس جمهور می باشند.

در ادامه جلسه، احمد مسعود توخی رئیس عمومی اداره خدمات ملکی گـفت: حل مشکل ساختارهای تشکیلاتی همزمان با تصویب سند بودجه ملی از طرف شورای ملی، در اولویت کاری ما قرار دارد.

توخی گـفت: از بیکاری کـتلوی باید جلوگیری شود و تشکیلات در چوکات سقف قابل قبول، تنظیم گردد.

اشتراک کنندگان جلسه با استقبال از این حکم رئیس جمهور تعهد نمودند که در زمان معین، طرح ساختار تشکیلاتی اداره شان را به کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی خواهند سپرد.

 

واحدهای بودجوی پیش از تصویب بودجه ملی ملزم به ارائه طرح ساختار هستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد