والیان-باید-به-گونۀ-نظام‌مند-در-خدمت-مردم-باشند

رییس جمهور غنی در سلسلۀ دیدارهایش با والیان کشور تاکید داشت که همه والیان باید به گونۀ نظام‌مند در خدمت مردم باشند و روند تطبیق پلان‌های زیربنایی و توسعه‌یی را تسریع بخشند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور به سلسلۀ دیدارهایش، با والیان کابل، پروان، کاپیسا، پنجشیر و بامیان دیدار نمود.

والیان این ولایات در رابطه به وضعیت حکومت‌داری محلی و نیز روند تطبیق برنامه‌های انکشافی و توسعه‌یی ولایات مربوطه شان به رئیس جمهور گزارش دادند.

رییس جمهور غنی بر بهبود وضعیت امور در ادارات محلی تأکید کرد و به والیان هدایت داد، تا روند تطبیق پلان‌های زیربنایی و توسعه‌یی را تسریع ببخشند.

وی گفت که همه والیان باید به گونۀ نظام‌مند در خدمت مردم باشند، زیرا این خواست اساسی شهروندان کشور است. وی افزود: همه مسوولین ملکی و نظامی برای تامین فضای اعتماد میان مردم و دولت مسوولیت دارند و باید در تأمین صلح و امنیت تلاش مشترک به خرج دهند.

رئیس‌جمهور غنی به والیان کابل، پروان، کاپیسا، پنجشیر و بامیان هدایت داد تا ضمن توجه به مسایل امنیتی و عمرانی، در هماهنگی با ادارۀ مستقل ارگان‌های محلی، روی پلان‌های تازه که بتواند حکومت‌داری را در سطح محلی تقویت و نیز زندگی شهروندان را بهبود ببخشد، کار نمایند و آنرا با ریاست جمهوری شریک سازند.

این درحالی است که هر ازگاهی شاهد حملات مسلحانه از سوی گروه های تروریستی در سراسر افغانستان هستیم و انگیزه ای مردم در فضای ناامن پژمرده شده است.

والیان باید به گونۀ نظام‌مند در خدمت مردم باشند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد