واکنش-ارگ-به-حملۀ-تروریستی-در-شهر-کابل

ارگ ریاست جمهوری در پیوند به حملۀ تروریستی در شهر کابل اعلام نموده که تروریستان و حامیان آنان با انجام این‌گونه حملات بزدلانه هرگز عزم ملت افغانستان را تضعیف نمی‌توانند.

به گزارش افغان نیوز: حوالی ساعت 4:30 دقیقه بعدازظهر دیروز یک انفجار در نزدیکی دفتر روند سبز در حوزه چهارم شهر کابل رخداد و بعد از آن مهاجمین وارد تعمیر این روند شدند.

نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت امور داخله گفته است که در این انفجار و درگیری 20 تن جان باخته و 50 تن دیگر زخمی شدند و نیروهای امنیتی نیز 150 تن را به سلامت از تعمیر بیرون کردند.

در اعلامیه ارگ ریاست جمهوری در پیوند به این حمله تروریستی آمده است که تروریستان فتنهگر و دشمنان افغانستان به ادامۀ جنایات شان، با انجام حملۀ تروریستی در یکی از نقاط ملکی شهر کابل، شماری از هموطنان ما را شهید و زخمی ساختند.

رئیس جمهور غنی ضمن محکوم نمودن این حملۀ وحشیانه، گفت که مردم افغانستان شاهد آغاز مبارزات انتخاباتی بودند که نشان‌دهندۀ عزم راسخ این ملت برای ختم جنگ و تامین ثبات می باشد. تروریستان و حامیان آنان با انجام این‌گونه حملات بزدلانه هرگز عزم ملت افغانستان را تضعیف نمی‌توانند، بلکه موجب نفرت و انزجار بیشتر خواهند شد.

آقای غنی ضمن اینکه به مسئولین مربوطه هدایت داد که به مجروحین این حادثۀ تروریستی از هیچگونه سعی و تلاش دریغ نه ورزند؛ مراتب تسلیت و همدردی خویش را به خانواده‌های شهدا ابراز نمود و برای زخمی‌شده‌گان صحتمندی کامل از درگاه ایزد منان، تمنا کرد.

واکنش ارگ به حملۀ تروریستی در شهر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد