واکنش-رییس-اجراییه-به-تلفات-مردم-ملکی-در-ولایت-غور

عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی گفته است که هیئتی از مرکز تعیین گردیده تا حادثه اخیر در ولسوالی لعل و سرجنگل ولایت غور را بررسی کند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ریاست اجراییه حکومت وحدت ملی آمده است؛ با تأسف مطلع شدیم که درپی حوادث روزهای اخیر تعدادی از افراد ملکی در ولسوالی لعل و سرجنگل ولایت غور به شهادت رسیده‌ و تعدادی زخمی شده‌اند. مردم صلح‌دوست و با عزت لعل و سرجنگل همیش در کنار دولت و حکومت قرارداشته‌اند و از حکومت و دستاوردهای نظام دفاع و حمایت کرده‌اند و سزاوار خدمت و حمایت می‌باشند.

برای بررسی این موضوع هیئتی از مرکز تعیین گردیده تا قضیه را به صورت همه جانبه بررسی نماید. بعد از ارزیابی همه جانبه حادثه و شناسایی مسوولین و عاملان قضیه تصامیم لازم در این زمینه اتخاذ می‌گردد و مردم نیز در جریان گزارش و تصمیم هیئت قرار می‌گیرند.

برای شهدای این حادثه از خداوند متعال بهشت برین و برای بازماندگان آنان صبر و استقامت و برای مجروحین شفای عاجل می‌طلبیم.

این درحالی است که سه روز پیش نیروهای امنیتی در ولایت غور، عملیاتی را برای بازداشت قوماندان علی‌پور فرمانده خیزش نیروهای مردمی ولایت میدان وردک، در ولسوالی لعل و سرجنگل راه اندازی کردند.

نیروهای امنیتی پس از آن اقدام به دستگیری آقای علی‌پور کردند که او به دعوت دوستانش به ولسوالی لعل و سرجنگل رفته بود. اما قوماندان علی‌پور توانست پس از 7 ساعت درگیری با نیروهای امنیتی، با حمایت مردم از محاصره فرار کرده و خودش را به منطقه امنی برساند.

واکنش رییس اجراییه به تلفات مردم ملکی در ولایت غور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد