ولایت-پنجشیر-بدست-طالبان-سقوط-کرد

امارت اسلامی طالبان اعلام کرده که آخرین تلاش‌های ما در راستای امنیت کامل کشور نتیجه داد و ولایت پنجشیر به گونه کامل فتح گردید.

به گزارش افغان نیوز؛ ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی امارت اسلامی طالبان، امروز دوشنبه(۱۵، سنبله) با نشر اعلامیه، گفته است: «به نصرت خداوند بزرگ و به حمایت گسترده ملت، آخرین تلاش‌های ما در راستای امنیت کامل کشور نتیجه داد و ولایت پنجشیر به گونه کامل فتح و در کنترول امارت اسلامی درآمد.»

اعلامیه می‌افزاید که « تعداد از افراد باند یاغی‌‌ها در پنجشیر کوبیده شدند، بقیه شان فرار کردند و مردم مظلوم و باعزت از شر  و گروگان گیری نجات یافتند.»

امارت اسلامی طالبان به مردم پنجشیر اطمینان داده که با آن‌ها هیچ‌گونه برخورد تبعیضی صورت نمی‌گیرد، همه برادران ما هستند و برای یک کشور و یک هدف مشترکا خدمت خواهیم نمود.

در اعلامیه آمده است که با این فتح و تلاش‌های اخیر، کشور ما کاملا از گرداب جنگ بیرون شد و مردم ما در فضای آزادی، استقلال و آبادی، زندگی آرام و خورسند خواهند داشت.

این درحالی است که احمد مسعود، رهبر «جبهه مقاومت ملی» ناوقت روز گذشته اعلام کرد که درخواست شورای علما مبنی بر قطع فوری جنگ را می‌پذیرد، اما طالبان هم باید به حملات نظامی شان پایان دهند.

ولایت پنجشیر بدست طالبان سقوط کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد