پاکستان-در-مورد-اختطاف-دختر-سفیر-معلومات-نمی‌دهد

وزارت امور خارجۀ کشور، می‌گوید که مقامات پاکستان در پیوند به قضیۀ اختطاف و شکنجۀ دختر سفیر افغانستان در اسلام‌آباد، ضمن عدم همکاری، روایت متفاوتی دارند.

به گزارش افغان نیوز؛ در اعلامیه این وزارت که روز (دوشنبه، ۱۸ اسد) منتشر شد، آمده است که طبق توافق، هیأت افغانستان از مقامات پاکستانی خواسته تا برای بررسی‌های بیشتر تخنیکی، همۀ معلومات مرتبط به قضیهٔ اختطاف را در میان بگذارند.

براساس خبرنامۀ وزارت خارجه، اما پاکستان اطلاعات مربوط به قضیۀ اختطاف سلسله علی‌خیل، دختر سفیر افغانستان در اسلام‌آباد را در دسترس هیأت افغانستان قرار نداده است.

وزارت خارجه یک‌بار دیگر تاکید کرده است که مدارک شفاخانه و گزارش‌های طبی و سایر شواهد دست‌داشته به‌ صورت واضح بیان‌گر آن‌ است که سلسله علی‌خیل، ربوده و شکنجه شده است.

این وزارت ضمن اعلام همکاری در راستای شناسایی و دستگیری عاملان این قضیه، بار دیگر از حکومت پاکستان خواسته است که توجه اصلی‌شان را روی شناسایی، بازداشت و محاکمهٔ هرچه زودتر عاملان قضیه متمرکز کند.

این در حالی است که سلسله علی‌خیل دختر سفیر افغانستان در اسلام‌آباد به تاریخ ۲۵ سرطان سال جاری از سوی افراد ناشناس اختطاف و شکنجه شده است.

پاکستان در مورد اختطاف دختر سفیر معلومات نمی‌دهد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد