پروژه-برق-ولایت-فراه-به-زودی-آغاز-می‌گردد

رییس اجراییه کشور تاکید کرد که با توجه به بودجه و امکانات دست داشتهٔ حکومت در ارتباط به توسعه و ساخت بند بخش آباد ولایت فراه تلاش صورت می‌گیرد.

به گزارش افغان نیوز: دوکتور عبدالله عبدالله، رییس اجراییه کشور با سمیع‌الله صمیم، نماینده مجلس و شماری از بزرگان و متنفذان فراه دیدار و ملاقات کرد. در این دیدار، رییس اجراییه کشور روند بازسازی، اوضاع امنیتی و مشکلات اداری این ولایت را مورد ارزیابی قرار داد.

سمیع‌الله صمیم، نماینده مردم فراه در پارلمان افغانستان در باره مسایل امنیتی، مشکلات مردم و اوضاع حاکم در فراه به رییس اجراییه کشور گزارش داد.

همچنان، بزرگان و متنفذان فراه مشکلات، درخواست‌ها و پیشنهادات‌شان را در زمینهٔ تولید انرژی برق، کاریابی، بورسیه‌های تحصیلی، توسعه متوازن و حاکمیت قانون مطرح کردند.

آنان ضمن بر شمردن مشکلات و چالش‌های کنونی افغانستان در عرصه‌های مختلف بر حفظ و ضرورت وحدت ملی و مشارکت سیاسی عادلانه تاکید داشتند.

سپس، رییس اجراییه کشور به بزرگان ولایت فراه اطمینان داد که در زمینهٔ بازسازی، تولید انرژي برق، امنیت و بورسیه‌های تحصیلی توجه خاص را مبذول می‌دارد.

عبدالله عبدالله گفت که دو پروژه تامین انرژی برق برای ولایت فراه در تدارکات ملی فیصله شده است. کار تامین انرژي خورشیدی و تمدید لین برق از شیندند هرات به ولایت فراه آغاز می‌گردد.

رییس اجراییه کشور افزود که با توجه به بودجه و امکانات دست داشتهٔ حکومت در ارتباط به توسعه و ساخت بند بخش آباد ولایت فراه نیز تلاش صورت می‌گیرد.

پروژه برق ولایت فراه به زودی آغاز می‌گردد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد