کاسه-صبر-اشرف-غنی-از-حملات-تروریستی-لبریز-شد

رییس جمهور غنی به ارگان های مربوطه وظیفه سپرد که عاملین حمله تروریستی بالای کارمندان کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان را شناسایی و مجازات نمایند؛ زیرا حکومت در برابر شبکه های تروریستی و جرمی هیچگونه تحمل ندارد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور، عصر دیروز در نشست امنیتی که به منظور تطبیق پلان امنیتی کابل در ارگ دایر گردیده بود، گفت؛ باید بخاطر تطبیق این پلان، تحرک واضح رونما گردد و با عملی شدن آن، نتیجه مطلوب بدست آید. زیرا خواست اساسی مردم تامین امنیت است و باید این پلان بدون تاخیر، به گونه کامل عملی گردد.

رئیس جمهور گفت که بخاطر تطبیق این پلان صلاحیت های کافی، امکانات و منابع در اختیار ارگان های امنیتی داده خواهد شد، تا به موانع و تاخیر مواجه نشوند.

آقای غنی با اشاره به اهمیت همکاری مردم در تامین امنیت، به ارگان های مربوطه وظیفه سپرد که عاملین حمله تروریستی بالای فاطمه خلیل و احمد فولاد کارمندان کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان را شناسایی و مجازات نمایند. زیرا حکومت در برابر شبکه های تروریستی و جرمی هیچگونه تحمل ندارد.

اشرف غنی با بیان اینکه نهادهای امنیتی تحرک و فعالیت های خویش را بیشتر سازند، گفت که من از شما خواهان جلوگیری از ترور و انفجار و مبارزه با جرایم، غصب زمین و تطبیق فیصله های نهادهای عدلی و قضایی می باشم.

وی همچنان به ارگان های مربوطه هدایت داد تا موانع ترافیکی و دیوارهای کانکریتی را دور نمایند، راه ها، کوچه ها و سرک ها را بر روی ترافیک باز بگذارند، برای مقامات خط السیر گرفته نشود و مقامات در رفت و آمد شان برای مردم مزاحمت نکنند.

رئیس جمهور گفت که برای تامین امنیت زنان، باید تدابیر امنیتی و برنامه منظم روی دست گرفته شود، تا آنان احساس مصئونیت کامل نمایند و این از اولویت های حکومت می باشد. همچنان ترانسپورت شهری باید مصئون شود و به شکایات زنان رسیدگی صورت گیرد.

این درحالی است که امرالله صالح، معاون اول ریاست‌جمهوری چندی قبل گفته بود که براساس هدایت «مستقیم و واضح» رییس‌جمهور اشرف غنی، از روز (شنبه، 7 سرطان) کارش را برای مهار «جنایت و فساد» در کشور آغاز می‌کند.

کاسه صبر اشرف غنی از حملات تروریستی لبریز شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد