کودکان-بادغیسی-دیگر-در-تاریکی-به-سر-نمی-برند

رییس جمهور غنی در دیدار با اقشار مختلف ولایت بادغیس وعده سپرد که با افتتاح سب استیشن برق قلعه نو، دیگر کودکان بادغیسی در تاریکی به سر نخواهند برد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در دومین روز سفرش به ولایت بادغیس، گفت؛ برای من بزرگترین افتخار است که بادغیسی‌ها من را به حیث یک بادغیسی یاد کردند، در گذشته صحبت های شما شنیده نمی شد اما اکنون آواز شما شنیده و به خواست های تان عمل می شود.

وی افزود که عدالت اجتماعی، حاکمیت قانون و انکشاف‌متوازن از اهداف مهم حکومت افغانستان می باشد، بنابراین با افتتاح سب استیشن برق قلعه نو، دیگر کودکان بادغیسی در تاریکی به سر نخواهند برد.

آقای غنی همچنان تاکید داشت که کار سرک قیصار لامان انجام می شود و هیچ نوع تعلل دراین زمینه قابل قبول نمی باشد. وی افزود که تا سه ماه دیگر کار بند قادس دراین ولسوالی آغاز خواهد شد.

رئیس جمهور غنی به مردم بادغیس وعده داد که  مبلغ ٣۵ میلیون افغانی برای توسعه مسجد جامع آن ولایت اختصاص داده می‌شود. وی از والی بادغیس خواست تا در مشوره با دیگر نهاد‌ها این مبلغ را به مصرف برساند.

اشرف غنی همچنان علاوه کرد که  برای ولایت بادغیس، کتابخانه مجهز ساخته می‌‌شود و نیز روی تحصیلات عالی دراین ولایت سرمایه گذاری صورت می گیرد و برای بهبود وضعیت امنیت به خصوص در ولسوالی‌های ناامن اقدام می‌شود.

در این مراسم، بزرگان و اقشار مختلف، یک ثوب چپن، یک عدد لنگی و لوح سپاس را به پاس قدردانی از خدمات و توجهات رئیس جمهور نسبت به بادغیس، به وی تفویض نمودند.

 

کودکان بادغیسی دیگر در تاریکی به سر نمی برند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد