گروه-های-تروریستی-بدون-هیچ‌گونه-اندیشه-و-مدارا-سرکوب-گردند

داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور گفته است که طالبان و تروریستان دشمن انسانیت و پیرو جهالت اند و باید بدون اندیشه و مدارا سرکوب گردند.

به گزارش افغان خبر: داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور با نشر اعلامیه‌ی حمله تروریستی بر دانشگاه آمریکایی در کابل را محکوم کرده است.

در این اعلامیه آمده است:" حمله بالای نهادهای علمی و دانشگاهی ماهیت جاهلانه٬ علم ستیز و انسان دشمن طالبان٬ را به نمایش گذاشت. حکومت و مردم افغانستان با سعی و تلاش فراوان و به همکاری دوستان بین‌المللی مکتب٬ مدرسه٬ دانشگاه و نهاد علمی‌ می‌سازند٬ ولی طالبان و تروریست‌ها برای نشر و پخش تاریکی و افکار ضد انسانی و اسلامی خود دست به تخریب مساجد٬ مکاتب و نهادهای علمی و دانشگاهی می‌زنند".

عبدالله عبدالله به نیروهای امنیتی و دفاعی کشور دستور داده است که طالبان ودیگر گروه های تروریستی را بدون هیچ گونه اندیشه و مدارایی سرکوب نمایند.

همچنان رئیس اجرائیه از عملکرد نیروهای امنیتی برای از بین بردن مخالفان مسلح در حمله شب گذشته بر دانشگاه امریکایی در کابل ستایش کرده است.

در اعلامیه ذکر شده است:"طالبان و تروریست‌ها و باداران ددمنش آنان باید بدانند که ملت و مردم ما به‌رغم شرارت٬ حملات انتحاری و مکتب‌ سوزی‌های آنان٬ به کسب علم دانش و مبارزه با جهالت و افراط‌گرایی ادامه می‌دهند".

رئیس اجرائیه برای زخمی‌های این حادثه از خداوند شفای عاجل خواستار شد.

حمله تروریستی بر دانشگاه امریکایی در کابل حوالی ساعت 7 شام گذشته بیش از ده کشته و 40 زخمی برجا گذاشت که در میان قربانیان استادان و شاگردان این دانشگاه نیز شامل‌اند.

گروه های تروریستی بدون هیچ‌گونه اندیشه و مدارا سرکوب گردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد