گفتگو-بر-سر-پیشنهاد-رییس-جمهور-غنی-به-دونالد-ترامپ

رییس جمهور کشور و معاون وزیر امور خارجه امریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی بر سر حکومتداری خوب و رسیدن به خودکفایی افغانستان که اخیراً از سوی اشرف غنی در نامه به ترامپ پیشنهاد گردیده بود، بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور عصر دیروز با خانم الیس ویلز معاون وزیر امور خارجه ایالات متحدۀ امریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی در ارگ دیدار کرد.

در اعلامیه ارگ ریاست جمهوری آمده است که در این دیدار هردو جانب در رابطه به راهکار بازنگری کمک های ملکی بخاطر حکومتداری خوب و رسیدن به خودکفایی که اخیراً از سوی رئیس جمهور غنی در نامه به رئیس جمهور ترامپ پیشنهاد گردیده بود، بحث و تبادل نظر کردند.

همچنان رئیس جمهور غنی و خانم ویلز در رابطه به پیشرفت ها در پروسه صلح افغانستان، نتایج و برگزاری موفقانه لویه جرگه مشورتی صلح و اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در زمان تعیین شده، بحث کردند.

این درحالی است که معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده‌ در امور آسیای جنوبی و مرکزی در دیدار با رییس اجراییه حکومت وحدت ملی گفته است که امریکا به کمک‌ها و حضور درازمدت اش در کنار مردم افغانستان ادامه می‌دهد.

گفتگو بر سر پیشنهاد رییس جمهور غنی به دونالد ترامپ

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد